شهردار منطقه 13 در اولین کمیته طراحی خطوط محلی و منطقه ای از دسترسی آسان شهروندان به خطوط حمل و نقل عمومی با طراحی سرویسهای محلی منطقه ای در منطقه 13 خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، ابراهیم مداحی طی جلسه ای که با حضور کارشناسان حوزه ترافیک ، نمایندگان پلیس راهور منطقه و اعضا شورایاری صورت گرفت افزود :
با توجه به تدابیر شهرداری تهران در خصوص حمل و نقل یکپارچه شهری ، طراحی
سرویس های محلی منطقه در منطقه 13 همسو با سایر مناطق در دستور کار قرار
گرفته که باعث دسترسی آسانتر و سریعتر به مجموعه حمل و نقل عمومی می شود.
وی با اشاره به اهداف طرح افزود: برنامه ریزی ها به نحوی صورت می پذیرد که با اجرای طرح شهروندان از طريق شبكه به هم پيوسته حمل و نقل عمومي به مقصد رسیده و بدین وسیله  هم در زمان سفر و هم در هزينه سفر صرفه جویی کنند.
شهردار منطقه 13 تصریح کرد : در اجرای این طرح ، مديريت زمان تردد، همپوشاني يك سرويس با سرويس ديگر، يكپارچگي پرداخت هزينه سفر مد نظر قرار گرفته و طی جلسات  نیازمندی ها تدابیر و راهکار ها برای تقویت و بهبود خطوط بررسی و برای توسعه خطوط محلی و منطقه ای اقدام می شود.
این گزارش حاکی از آن است که در نخستین کمیته طراحی خطوط محلی و منطقه ای ارتقاء کیفیت خدمت رسانی به شهروندان تهیه اطلاعات کلی از وضع موجود حمل و نقل عمومی منطقه ، نقشه GIS ، تعیین نقاط اصلی تبادل سفر مسافرین از جمله مواردی است که در دستور کار اعضای کمیته قرار گرفت./ز

برچسب ها: حمل و نقل ، سرویس ، خطوط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار