كانن دوربین جدیدی را از سری دوربین‌های كامپكت به بازار معرفی كرد.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران این دوربین جدید كه SX500 نام دارد و در حقیقت یكی دیگر از دوربین‌های سوپرزوم كانن است، دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به سنسور 16 مگاپیكسلی، پردازشگر تصویر DIGIC 4، فلاش بالاجهنده و... است.

لنز SX500 هم فواصل کانونی 24-720 میلی‌متر را پوشش می‌دهد. به این معنی که لنز بسیار وایدی است و می‌تواند میدان دید خیلی گسترده‌ای را در بر بگیرد. در عین حال در زوم کامل توانایی ارائه بزرگنمایی تا 30 برابر را دارد.
این دوربین همچنین مجهز به نمایشگر 3 اینچی 461000 نقطه‌ای است که سایز و کیفیت مناسبی دارد. قابلیت فیلمبرداری با کیفیت HD در ابعاد 720×1280 پیکسل و با سرعت 24 فریم بر ثانیه، قابلیت فیلمبرداری با کیفیت VGA در ابعاد 480×640 پیکسل و با سرعت 30 فریم بر ثانیه و همچنین قابلیت ضبط صدا به صورت استریو (Stereo) از دیگر ویژگی‌های این دوربین تازه وارد است. دوربین مذكور قابلیت عکاسی پی در پی با سرعت‌ 8/0 فریم بر ثانیه را داشته و در ضمن به فلاش داخلی Pop-Up (بالا جهنده) با برد 5 متر مجهز است.

انرژی این دوربین هم از طریق باتری لیتیوم-یونی قابل شارژ تامین می‌شود که طبق استانداردهای CIPA در هر بار شارژ کامل توانایی پشتیبانی برای گرفتن تا 195 عکس را دارد. عکس‌ها و فیلم‌ها نیز روی کارت حافظهSD/SDHC/SDXC ذخیره می‌شوند.

تجهیز به خروجی HDMI، خروجی USB، میكروفن و اسپیكر داخلی، خروجی تلویزیون، Pict Bridge و... از سایر ویژگی‌های این دوربین است.به طور كلی این دوربین دارای نقاط قوتی چون، تجهیز به لنز واید 24 میلی‌متر با توانایی زوم 30 برابر، بهره‌گیری پیچ تنظیم مودهای عکاسی و مودهای A,S,M و... است.

وزن بدنه این دوربین هم بدون باتری و کارت حافظه 318 و همراه با باتری و کارت حافظه 341 گرم است. دوربین مذكور به زودی با رنگ مشكی وارد بازار می‌شود.

برچسب ها: دوربین ، بازار ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار