صدها مخالف مسلح در درگيري با نيروهاي سوري در مناطق مختلف شهر حلب و اطراف آن کشته ، زخمي و دستگير شدند و مقادير زيادي سلاحهاي متنوع ار آنها کشف و مصادره شد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از تلويزيون سوريه، يگانهايي از نيروهاي سوري دو عمليات ويژه در منطقه باب در اطراف شهر حلب انجام دادند و يک کارگاه ساخت موشک را منهدم کردند که طي آن دهها تروريست کشته شدند .

يگان ديگري از نيروهاي سوري به اعضاي يک گروه تروريستي مستقر در داخل پاسگاه پليس جاده ها در منطقه منبج در ريف حلف يورش بردند و شماري از اعضاي اين گروه را کشتند و تعداد ديگري را نيز زخمي کردند.

نيروهاي سوري همچنين در مناطق مسکنه ، تل الضمان ، قبه الجبل و روستاهاي ابتين و عايشه در اطراف حلب عمليات انجام دادند و دهها تروريست را کشتند .

از طرف ديگر نيروهاي مسلح سوري به گروههاي تروريستي در محله هاي سکّري ، شعار و باب النيرب در حلب يورش بردند و دهها تروريست را کشتند.

نيروهاي سوري در منطقه ميسه در حلب نيز عمليات ويژه اي در نزديکي مدرسه هاي جهاد و عبد الکريم جهاد انجام  دادند و به تروريستها تلفات و خساارت سنگيني وارد کردند.

نيروهاي سوري در عمليات ديگري در نزديکي بازار سويقه ، بازار موازين و بازار خاويه ، شماري از تروريستها را کشتند و تعداد ديگري را زخمي کردند. دو تروريست نيز از ساکنان جبل الزاويه که در تلاش بودند يک کودک را در حلب بربايند دستگير شدند.

نيروهاي سوري در ورودي شمالي حلب با اعضاي يک گروه تروريست مسلح درگير شدند. اعضاي اين گروه تروريست در تلاش بودند به حلب وارد شوند.
نيروهاي سوري تعدادي از خودروهاي مجهز به دوشکا و افراد داخل آن را در منطقه کفر حمرا در نزديکي حلب منهدم کردند. تروريستها در تلاش بودند به حلب وارد شوند .

همچنين شش تروريست بر اثر انفجار موشک دست ساز در نزديکي ميدان عرقوب در حلب کشته شدند. تروريستها در تلاش بودند که اين موشک را شليک کنند که شليک نشد و منفجر شد و شش نفر از آنان کشته شدند.

نيروهاي سوري به پاکسازي  محله هاي سيف الدوله ، الانصار و راديو ادامه مي دهند.
نيروهاي سوري تعدادي نقشه و اسناد حاوي اسامي تروريستها و محل استقرار آنها را در محله سيف الدوله پيدا کرده اند.

نيروهاي سوري همچنين در محله سيف الدوله مقادير زيادي سلاحهاي متنوع پيدا و مصادره کردند.
يگاني از نيروهاي مسلح در جنوب خيابان ميزر در سيف الدوله در حلب با تروريستها درگير شدند و شماري از آنان را کشته و زخمي کردند و يک انبار مهمات نيز در منطقه مولات پيدا و مصادره شد.
نيروهاي سوري يک دستگاه خودروي هيوندا را در حلب که تروريستها از آن براي انتقال سلاح استفاده مي کردند مصادره کردند .

همچنين دهها تروريست در عمليات ويژه نيروهاي سوري در نزديکي مدرسه انذارات در محله هاي هنانو و خانه هاي جوانان ، خانه هاي محمد سباک در بستان الباشا و مدرسه معادي در منطقه معادي و مدرسه پيشرفت عربي در منطقه مرجع در حلب کشته شدند.

برچسب ها: سوریه ، حلب ، مخالف ، مسلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار