مدیر امور مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از راه انداری نرم افزار صدور و ارسال صورتحساب کشتی ها بشکل الکترونیکی در بندر شهید رجایی خبرداد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بندرعباس محمد ثابتی گفت:به منظور جامه عمل پوشاندن به شعار مشتری مداری و تسریع در ارسال و تبادل اطلاعات،این کار در اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان انجام شد.

وی افزود: با این اقدام خطوط کشتیرانی با اعلام آدرس الکترونیکی خود می توانند صورتحساب های کشتی های مربوط به خود را از طریق آدرس مذکور دریافت و دیگر نیاز به مراجعه حضوری در این اداره کل نخواهد بود.

ثابتی گفت: فاز بعدی و تکمیل این پروژه ، امضای الکترونیکی صورتحساب ها است که با انجام آن خطوط کشتیرانی می توانند صورتحساب های کشتی های خود را امضاء شده دریافت کنند.

مدیر امور مالی اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان افزود: تا کنون حدود 45 شرکت ثبت نام و آدرس الکترونیکی خود را به اداره امور مالی بندر شهید رجایی ارسال نمودند.

ثابتی در پایان ازشرکت های که تاکنون جهت ثبت نام اقدام ننموده ا ند خواست در اسرع وقت نسبت به ارسال آدرس الکترونیکی خود به اداره مالی اداره کل بنادر ودریانوردی اقدام تا مراحل مربوط به ثبت نام و ارسال صورتحساب های آنها انجام پذیرد./س



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.