معاون معماری شهر سازی منطقه 20 گفت: با اجرای طرح تفصیلی جدید طی 6 ماهه گذشته نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 247 درصد رشد داشته ایم.

غلامرضا رنجبر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با توجه به اجرای طرح تفصیلی جدید در شهر تهران صدور پروانه های ساختمانی نسبت به مدت زمان مشابه افزایش چشمگیری داشته است این در حالیست که تعداد پروانه های صادر شده طی شش ماهه نخست سال جاری نزدیک به هزار و 500 فقره است.
وی ادامه داد: در پهنه بندی جدید منطقه 20 در 3 پهنه RMS قرار گرفته است. بدین شکل که پهنه R که پهنه مسکونی است 45 درصد، پهنه M پهنه مسکونی و تجاری است 15 درصد و پهنه تجاری و اداری با عنوان پهنه S  بيست درصد را به خود اختصاص داده است.
رنجبر در ادامه با اشاره به ارائه تسهیلات در طرح تفصیلی جدیدی به املاک فرسوده اظهار داشت: در خصوص املاک تجمیعی در بافت فرسوده علاوه بر معاف بودن عوارض یک تا 2 طبقه تشویقی به مالک تعلق می گیرد.
معاون معماری شهر سازی شهرداری منطقه 20 خاطر نشان کرد: طی این مدت استقبال مردم بسیار خوب بوده و شهروندانی هم که می خواهند از ضوابط ساخت و ساز در خصوص ملک خود اگاه شوند با مراجعه به سایت شهرداری تهران در درج که 11 رقمی نوسازی می توانند ضوابط و مقررات جدید را ملاحظه نمایند./ز
برچسب ها: پروانه ، معماری ، معاون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار