وزنه‌بردار دسته 75 کیلویی پارالمپیک ایران گفت: در یک سال اخیر زحمات زیادی را متحمل شده‌ام تا بتوانم مدال طلای پارالمپیک را به دست بیاورم و حالا این مدال را به زلزله زدگان آذربایجان تقدیم می کنم.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران، علی حسینی پس از کسب مدال طلای رقابت‌های وزنه‌برداری پارالمپیک لندن در جمع خبرنگاران گفت: به جز رقیب چینی از سایر رقیبانم شناخت چندانی نداشتم. با این حال توانستم در حرکت دوم سایر وزنه‌برداران از جمله حریف مصری را جا گذاشته و حرکت سوم کار را تمام کنم.

وی در خصوص اینکه چرا به رکورد پارالمپیک حمله نکرد، گفت: رکورد خیلی بالا بود و من در اردوها تا مرز 233 کیلو را مهار کرده بودم. اولویت ما ابتدا کسب مدال طلا و سپس رکورد شکنی بود.

کاپیتان تیم ملی وزنه‌برداری پارالمپیک ایران تأکید کرد: خدا را شکر می‌کنم که زحمات خودم و مربیانم پس از یک سال به بار نشست و توانستم عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را به دست بیاورم. در یک سال اخیر زحمات زیادی را متقبل و متحمل شدم و حتی در این مدت دختر 4 ماهه‌ام را فقط دو هفته دیده‌ام.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توان به سایر وزنه‌برداران تیم ملی امیدی داشت یا خیر گفت: قطعا همین‌طور است و ما می‌توانیم در شب‌های آینده توسط سه وزنه‌بردار باقیمانده نیز به مدال دست پیدا کنیم.

حسینی در پایان گفت: این مدال را ابتدا به خانواده‌ام تقدیم می‌کنم. همسرم در این مدت دوری‌های من را تحمل کرد و از وی سپاسگذارم. همچنین این مدال را به مردم زلزله‌زده آذربایجان تقدیم می‌کنم، البته شاید از زمان آن گذشته باشد اما از همان اول هم دوست داشتم این کار را انجام دهم و امیدوارم کمی از غم‌های آنها کاسته شود./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار