مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: بیش از 45 هزار فرهنگی در سراسر استان کرمان بر اجرای این سند کمر همت را بسته و آمادگی کامل خود را اعلام کرده‌اند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ابراهیم شیخ‌بهائی امروز در کرمان با اشاره به سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش اظهار داشت: سند تحول بنیادین افق تازه‌ای را ترسیم کرده تا با اجرای آن و شکوفایی استعدادها و رساندن انسان به کمال مطلوب این مهم نقش مؤثرتری در آینده این مرز و بوم ایفا کند.

وی اقدام وزیر آموزش و پرورش که شجاعانه و قاطعانه در تحقق و اجرای آن همت ورزیدند را قابل تحسین و تقدیر خواند و گفت: بیش از 45 هزار فرهنگی در سراسر استان کرمان بر اجرای این سند کمر همت بسته و آمادگی کامل خود را اعلام کرده‌اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان داشت: دستگاه تعلیم و تربیت به چنین سندی نیاز داشت تا بتواند در زمینه آموزشی و پرورشی و کیفی کردن آن گام‌های مؤثرتری بر دارد.

شیخ‌بهائی با اشاره به نظام جدید آموزشی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان کرمان همه فضاهای آموزشی و نیروی انسانی را برای اجرای نظام آموزشی 3-3-6 ساماندهی کرده است.

وی ابراز داشت: در تابستان جاری همه معلمان پایه دوم و ششم ابتدایی دوره آموزشی ضمن خدمت دروس جدید این پایه را گذراندند.

شیخ‌بهائی از ساماندهی معلمان به ویژه معلمان پایه های دوم و ششم ابتدایی خبر داد و تصریح کرد: آموزش و پرورش استان کرمان با تمام ظرفیت و قوا سال تحصیلی جدید را در راستای نظام جدید آموزشی آغاز می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از توزیع بسته های آموزشی به ویژه در پایه‌های دوم و ششم ابتدایی خبر داد و افزود: روش‌های تدریس این دو پایه آموزشی در اختیار معلمان قرار گرفته است./ج1

برچسب ها: کرمان ، نظام جدید ، معلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.