کارشناس سياسي گفت: هرگونه حمله رژيم صهيونيستي به ايران بي نتيجه است و نه تنها مسائل امنيتي منطقه را حل نمي کند بلکه نتايج فاجعه باري را براي اين رژيم به همراه خواهد داشت.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، "استفان زونس" در مصاحبه با شبکه تلويزيوني راشا تودي گفت: به نظر من در حال حاضر در پنتاگون و کاخ سفيد اين آگاهي وجود دارد که جنگ با ايران يک فاجعه خواهد بود و تمامي رزمايش هاي اجرا شده در اين باره هم اين نتيجه را در بر داشته است و  به عبارت ديگر هزينه هاي اين جنگ در مقايسه با منافع آن به شدت بالا خواهد بود.

وي افزود: برنامه اتمي ايران يکي از نگراني هاي آمريکا محسوب مي شود و راههاي ديگري براي مقابله با آن به جز جنگ هم وجود دارد و مقامات ارشد نظامي اسرائيل هم در محاسبات خود همانند پنتاگون به اين نتيجه خواهند رسيد که اين جنگ نبايد شروع شود زيرا نتايج دهشتناکي براي اسرائيل به همراه خواهد داشت زيرا در صورت بروز جنگ، حزب الله لبنان و ايران هزاران موشک را روانه خاک اسرائيل خواهند کرد.

وي در پايان گفت:هرگونه حمله اسرائيل نه تنها نمي تواند برنامه اتمي ايران را به عقب بازگرداند بلکه برعکس سبب تحريک ايران خواهد شد تا برنامه اتمي بومي و صلح آميز خود را به طرف ساخت تسليحات اتمي پيش ببرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار