سرپرست هیئت ژیمناستیک گلستان گفت: مشکلات مالی در ژیمناستیک همیشه گریبانگیر ما بوده و اگر هم چنان در هیئت ما ادامه پیدا کند از حضور در لیگ برتر انصراف می دهیم.

خسروی در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما سال گذشته موفق شدیم در مسابقات لیگ برتر قهرمان شویم اما امسال در ابتدا، به دلیل مسائل مالی تصمیم داشتیم که هیچ تیمی را به لیگ اعزام نکنیم.

وی در ادامه افزود: نشستی را با مسئولان ورزش گنبد برگزار کردیم و از آنها قول همکاری گرفتیم ولی با این حال از لحاظ مالی در وضعیت خوبی به سر نمی بریم.

سرپرست هیئت ژیمناستیک گلستان از حضور ملی پوشان در این تیم خبرداد و گفت: امسال یونس ضعیفی و امیر اعظمی از ملی پوشان با ما قرار داد بسته اند و برخی ملی پوشان هم نخواستند که با ما قرار ببندد و این تصمیم به خود آنان بستگی دارد.

رئیس هیئت ژیمناستیک گلستان تصریح کرد: موفقیت یک تیم به یک نفر بستگی ندارد و قهرمانی سال گذشته مادر لیگ برتر نتیچه تلاش و کوشش همه ورزشکاران و مربی تیم بود ، امسال هم به دنبال قهرمانی نیستم و تنها هدفمان این است که این وضعیت را حفظ کنیم و برای رونق هرچه بیشتر آن بکوشیم.

وی با بیان اینکه مسائل مالی مهم ترین مشکل ما در ژیمناستیک است، گفت: گنبد، اهواز و ارومیه که قطب های لیگ برتر هستند نیز همیشه با مسائل مالی روبرو بوده اند و متأسفانه تا به امروز هیچ یک از دستگاههای کشور در رفع این مشکلات به ما کمک نکرده اند در صورتی که این کمکها می تواند پشتوانه سازی قوی برای کل ورزش کشورها باشد./مح

برچسب ها: گلستان ، لیگ ، ژیمناستیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار