عضو شوراي مرکزي جامعه روحانيت مبارز گفت: فتنه 88 يکي از برنامه هاي انقلاب مخملي در ايران بود که با هوشياري مردم نافرجام ماند.

حجت‌الاسلام حسين ابراهيمي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات برخي از اصلاح طلبان پيرامون عدم برائت از عوامل فتنه 88 اظهار داشت: عدم برائت از عوامل فتنه نشانگر اين بوده که در ايجاد اين فتنه  آنها نيز مشارکت داشته‌اند.

وي تصريح کرد: مهمترين دليل عدم برائت جستن اصلاح طلبان از عوامل فتنه اين بوده که نمي‌خواهند خودزني داشته باشند و اگر اين امر صورت بپذيرد مطمئنا از خود تبري جسته‌اند.

حجت‌الاسلام ابراهيمي با بيان اينکه فتنه 88 برنامه انقلاب مخملي در ايران بود، افزود: فتنه 88 به دنبال به راه انداختن انقلاب مخملي و براندازي در کشورمان بود که با هوشياري مقام معظم رهبري و مردم اين امر نافرجام ماند.

وي با اشاره به اينکه اگر کسي از عوامل فتنه تبري نجويد در قبول داشتن نظام توسط وي بايد ترديد داشت، ادامه داد: سردمداران براندازي نمي‌توانند حافظ منافع نظام و مردم و ارزش‌هاي اسلامي باشند و هيچ گاه نمي‌توان امور کشور را به دست آنها سپرد.

عضو جامعه روحانيت مبارز در پايان با اشاره به اينکه برائت جستن از عوامل فتنه خواست مردم بوده، خاطرنشان کرد: اميدواريم اصلاح‌طلبان از فتنه‌اي که سرانجام آن به آتش کشيدن پرچم عزاداري اباعبدالله شد، تبري جويند زيرا اين خواسته مردم است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار