رئیس شورای هماهنگی و تبیلغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: حادثه 17 شهریور یكی از عوامل شتاب دهنده روند شكل گیری انقلاب اسلامی بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

علی گرجی افزود: در این روز هزاران نفر از مردم انقلابی ایران در میدان ژاله‌ تهران به دست عمال رژیم ستمشاهی به شهادت رسیدند و با دستان خالی و قلب‌هایی آكنده از ایمان و امید، به دیدار معبود خود شتافتند.

گرجی ، تسریع در فروپاشی نظام ستم شاهی را از ثمرات و بركات جمعه خونین 17 شهریور عنوان كرد و افزود: خون شهدای 17 شهریور به موج نفرت علیه دستگاه خودكامه پهلوی دامن زد و حامیان رژیم پهلوی، به ویژه استكبار دریافت كه عمر این رژیم به سر آمده است.

وی، فاجعه هفدهم شهریور را نتیجه فراخوان و پیروی از امام مسلمین  عنوان کرد و گفت: مردم در یاری و اطاعت از فرمان امامشان نسبت به تحقق حكومت اسلامی به استقبال شهادت رفتند و انقلاب در مسیر تازه ای افتاد و شتاب بیشتری گرفت.

گرجی،  حماسه خونین 17 شهریور را حادثه‌ای عظیم خواند و خاطرنشان كرد: اگر ساعت ها در وصف آن حادثه و یاد شهدای آن روز سخن گفته شود بازهم حق مطلب این واقعه‌ی خونین ادا نشده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری قیام 17 شهریور را قیامی بی‌نظیر در تاریخ انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود : نور حقیقت جمعه خونین 17 شهریور هیچگاه در دیدگان حق طلب ملت بزرگ ایران و ملت‌های آزادیخواه و مسلمان جهان خاموش نمی‌شود. /س

برچسب ها: حادثه ، عوامل ، شتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.