سي‌وچهارمين نشست خبري سخنگوي دستگاه قضايي كشور با حاشيه‌هاي جالب توجهي همراه بود و مهمتر از همه اينكه حجت الاسلام محسنی اژه ای برخي انتقادات خبرنگاران را با سياست و خنده پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، سي‌وچهارمين نشست خبري سخنگوي دستگاه قضايي كشور با حاشيه‌هاي جالب توجهي همراه بود و مهمتر از همه اينكه حجت الاسلام محسنی اژه ای برخي انتقادات خبرنگاران را با سياست و خنده پاسخ داد.

*تبريك روز خبرنگار

خبرنگاري در بدو طرح سوال از سخنگوي قوه قضايیه با انتقاد از وي مبني بر اينكه حجت الاسلام اژه ای هم هديه روز خبرنگار را پيچاند، اظهار داشت:‌ روز خبرنگار را به خودمان تبريك مي‌گوييم! چون شما فراموش كرده‌ايد و البته هديه روز خبرنگار هم از طرف سخنگو معلوم نيست كه عامدانه يا آگاهانه يا هر چيز ديگري كه بشود به آن نسبت داد فراموش شده است.

حجت‌الاسلام محسني‌اژه‌اي در پاسخ به اين خبرنگار گفت: نشستي تشكيل نشده كه ما هديه خبرنگاران را فراموش كرده باشيم به هر حال با اينكه خيلي گذشته روزتان مبارك.

*اهالي قضايي كشور در مواقع لزوم در دسترس نيستند

انتقاد ديگري كه همين خبرنگار بر حجت‌الاسلام محسنی اژه ای وارد دانست اين بود كه مسئولان طراز اول قضايي كشور در موقع لزوم در دسترس خبرنگاران نيستند كه سخنگوي دستگاه قضا در اين زمينه گفت:‌ همه مسئولان قضايي كشور در شرايط حساس پاسخگوي رسانه‌ها هستند و شما خبرنگاري هستيد كه هميشه از شيطنت و نمك رسانه‌اي بهره‌برداري مي‌كنيد!

وي افزود: دادستان تهران ممنوع‌المصاحبه نيست؛ البته مصاحبه‌هاي اختصاصي هم با رسانه‌ها ندارد و هرازگاهي در برنامه‌هاي خبري مختلف به تناسب زمان پاسخ اهالي رسانه را به خوبي مي‌دهد.

*سخنگوي دستگاه قضا نامرئي است!

همين خبرنگار در انتقاد ديگري به حجت الاسلام محسني‌ اژه‌اي گفت: مسئول دفتر شما پاسخگوي ما نيست و هر وقت با او تماس مي‌گيريم تاكيد مي‌كند كه شما را نديده يعني شما نامرئي هستيد؟

وي در واكنش به اين مساله اظهار داشت:‌ البته اين موردي كه شما مطرح مي‌كنيد در نشست‌هاي گذشته از جناح چپ همين سالن مطرح شد كه باز هم مي‌گويم هميشه در خدمت رسانه‌ها هستم و شاید اين موضوع در شرايط خاصي مطرح شده كه مسئول دفترم من را واقعا نديده است.

*تبريك سخنگو به يك خبرنگار

خبرنگاري از سخنگوي دستگاه قضايي كشور در مورد آخرين نرخ ديه سوال كرد كه با واكنش جالب سخنگو مواجه شد.

دادستان کل کشور در پاسخ به اين خبرنگار گفت:‌ خوشحالم كه به حرف آمديد چون در نشست‌های گذشته همیشه ساكت بودي و سوال و جواب‌هاي ديگران را ثبت مي‌كردی!

*اعلام مظنّه شتر از زبان سخنگو!

اما وقتي حجت الاسلام محسني‌ اژه‌اي مساله ديه را تشريح مي‌كرد به بحث شتر ورود كرد و بارها در مورد قيمت و مبناي انتخاب شتر در ديه‌ها‌ صحبت كرد و حتي ماجرا به آنجا رسيد كه سخنگو مي‌خواست قيمت شتر را اعلام كند كه با خنده خبرنگاران مواجه شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: اژه ای ، حاشیه ، نامرئی ، شتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار