مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با بیان اینکه استان قم در تمام زمینه‌های فرهنگی و مردمی در کشور پیشتاز بوده است، گفت: قم الگویی برای سایر استان‌هاست

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم وبه نقل ازروابط عمومي امور صنفي، توزيعي و خدماتي قم، عبدالله جلالی اظهار کرد: قم الگویی برای سایر استان‌هاست، بنابراین فعالیت منسجم با عنوان هفته همبستگی و همیاری با مردم استان آذربایجان شرقی در استان قم شروع شده و امیدواریم این کار در سایر استان‌ها همچنین ادامه پیدا کند.
وی ادامه داد: برنامه‌های مختلفی با هماهنگی ادارات و ارگان‌های مختلف استان در این هفته برگزار می‌شود که از نخستین برنامه برگزاری نشست مجمع امور صنفی و مسئولان اتحادیه‌های توزیعی ـ خدماتی قم است.
جلالی با اشاره به نامگذاری 16 شهریور با عنوان روز همبستگی و مشارکت عمومی عنوان داشت: تیم امدادی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم به همراه اکیپ پوششی صدا و سیما در این روز در میدان آستانه حضور به هم رسانده و در زمینه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به صورت مستقیم اقدام می‌کنند.
وي با اشاره به شرایط سخت و دشوار آذربایجان شرقی گفت: سرد بودن آب و هوای این منطقه از جمله این شرایط بوده به طوری که این شرایط ایجاب می‌کند که فعالیت‌های امدادی به ویژه برای ساخت منازل و مکان‌های عمومی با سرعت بالاتری انجام شود./س
برچسب ها: قم ، پیشتاز ، کمکهای مردمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.