استاندار اردبیل گفت : مدیران نباید حتی كوچكترین فرصت ها را برای خدمتگزاری به مردم از دست دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ سید حسین صابری امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل افزود: فرصت ها حتی در شرایط عادی به سرعت می گذرد و باید از این فرصت ها برای خدمتگزاری به مردم و حفظ و حراست از ارزش های الهی بهره بگیریم.

وی گفت : كشور ما هم اكنون در شرایط حساسی قرار دارد و نیاز است تا مدیران با شناخت موقعیت و درك فرصت ها بیشتر از گذشته و با شناخت بیشتر كار كنند.

صابری كه در آخرین جلسه شورای اداری استان اردبیل در زمان تصدی گری مدیریت عالی استان سخن می گفت همچنین مدیران دولتی را به حفظ و حراست از بیت المال فرا خواند و افزود: بیت المال متعلق به آحاد مردم است و باید آنقدر در باره این امانت الهی دقیق باشیم كه خدایی نكرده در آخرت به خاطر سستی در حفظ آن مورد مواخذه قرار نگیریم .

وی همچنین مدیران دولتی را به تعامل با نمایندگان مجلس فراخواند و گفت: نماینده به عنوان منتخب مردم باید مورد احترام و مشورت مدیران اجرایی قرار گیرد و باید تعامل و ارتباط مناسبی برای پیشرفت كارها بین مسوولان و نمایندگان برقرار گردد.

استاندار اردبیل در ادامه با بیان اینكه هر چه در استان انجام داده بر اساس تكلیف بوده است ، گفت : از هیچیك از كارهای انجام داد در استان پشیمان نیستم چون همه آنها بر اساس تكلیف بوده است./س

برچسب ها: اردبیل ، خدمتگزاری ، به ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.