شهردار منطقه 8 از بهسازی مراکز آموزشی شرق تهران همزمان با فرا رسیدن سال تحصیلی جدید خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه  خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه  هشت، محمد مهدی شادالوئی با اعلام این مطلب گفت: طرح نوسازی مدارس با هدف آماده سازی مراکز آموزشی و فراهم کردن بستر مناسب برای حضور دانش آموزان در سال تحصیلی جدید اجرا می شود.
 
وی با اشاره به مشارکت آموزش و پرورش منطقه در بهسازی و نوسازی مدارس افزود: اجرای روکش آسفالت محوطه داخلی ، تعمیر سرویس بهداشتی ، پاکسازی و رنگ آمیزی نمای داخلی و بیرونی مدارس از اولویت های طرح بهسازی و نوسازی مدارس است.
 
شادالوئی گفت: هم چنین تا قبل از بازگشایی مدارس ضمن لکه گیری محل های حفاری و جلوگیری از حفاری خیابان ها، آسفالت معابر سواره رو و پیاده روهای سطح منطقه بهسازی می شود.
 
وی افزود: به منظور ارتقای ایمنی تردد دانش آموزان و کاهش حجم ترافیک، مشکلات عمرانی معابر شامل آسفالت اساسی، نوارهای حفاری، انهار، جدول بندی و همچنین کفپوش پیاده روها، تا قبل از بازگشایی مدارس بهسازی و مناسب سازی خواهد شد.
 
شهردار منطقه 8 تصریح کرد: با توجه به نیازسنجی های انجام شده از محلات 13 گانه منطقه، تمامی معابر سواره رو و پیاده روهای شاخص موجود در سطح محلات تا قبل از بازگشایی مدارس مناسب سازی می شوند.
برچسب ها: مدارس ، شرق ، تهران ، بهسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار