نتایج سومین روز از المپیاد ورزشی مدرسان و کارکنان دانشکده‌های فنی‌و‌حرفه‌ای کشور در زنجان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان در سومین روز از مسابقات ورزشی مدرسین و کارکنان دانشکده‌های فنی‌و‌حرفه‌ای کشور که در زنجان برگزار شد، نتایج زیر به دست آمد.

در تنیس روی میز آقایان استان‌های فارس، کرمان، زنجان و مازندران بر حریفان خود پیروز شدند.

همچنین در فوتسال نیز خوزستان و خراسان‌شمالی به ترتیب بر ایلام و خراسان‌جنوبی غلبه کردند و مازندران بر قزوین چیره شد و فارس، کردستان را شکست داده و خراسان‌رضوی اراک را از پیش رو برداشت.

در رشته والیبال نیز آذربایجان‌غربی گلستان را برد و استان کرمان، یزد را شکست داد، همچنین خراسان‌رضوی از اصفهان شکست خورد و استان فارس نیز از قم شکست خورد.

در والیبال خانم‌ها نیز استان تهران بر ارومیه غلبه کرد، زنجان کردستان را شکست داد و همچنین مازندران مغلوب کرمان شد، در همین رشته خراسان‌شمالی مغلوب خراسان‌رضوی شد و همدان، خراسان‌شمالی را برد، همچنین مازندران نیز شکست را از خراسان‌جنوبی پذیرا شد.

در تنیس روی میز نیز استان‌های خراسان‌رضوی، یزد، لرستان و تهران بر حریفان پیروز شدند.

همچنین در دور چهارم مسابقات شطرنج نیز بازیکنان استان‌های تهران، اردبیل، آذربایجان‌غربی، اصفهان، لرستان و اراک بر حریفان خود غلبه کردند.

لازم به ذکر است، هفتمین دوره المپیاد ورزشی مدرسین و کارکنان دانشکده‌های فنی‌و‌حرفه‌ای کشور از هشت تا 16 شهریور ماه در چهار رشته والیبال، تنیس روی میز، شطرنج و فوتسال به میزبانی استان زنجان در حال برگزاری است./س

برچسب ها: نتایج ، المپیاد ، ورزشی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.