نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور گفت: تحقق آرمان های اسلامی نسل جوان به کمک اساتید بسیجی دانشگاه ها امکان پذیر و میسر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حجت الاسلام محمدیان در چهاردهمین اجلاس سالانه اساتید دانشگاه های کشور با بیان فرازهایی از سخنان امام خمینی (ره) در مورد آرمان های اسلامی و انسانی افزود: آرمان هایی که از یک خلیفة ا... برمی خیزد ریشه اش در عبودیت و بندگی است و به دلیل وصل بودن به این آرمان ها بهتر و زودتر امکان پذیر خواهند شد.

وی تصریح کرد: نقطه ی اوج و آمال یک ملت در اهداف و آرمان های او نهفته است و پرداختن به آرمان ها به حفظ و شادابی و نشاط برای ادامه ی مسیر در دنیا کمک می کند.

نماینده ولی فقیه در دانشگاه های کشور یادآور شد: آرمان هایی همچون آزادی، استقلال و رهایی از استعمار و عدالت، صلح و جهانی عاری از سلاح های شیمیایی، بحث و دموکراسی و آموزش همه ارزشمند هستند.

محمدیان با بیان این که آرمان ها موتور محرک یک جامعه ی بشری هستند گفت: فاخر بودن آرمان ها نشان دهنده ی منزلت، اقتدار و پایداری یک ملت است.

وی افزود: چهار میلیون و 400 هزار جوان با شروع سال تحصیلی در دانشگاه ها به تحصیل می پردازند که همگی آن ها دارای نیروی بالقوه و کاملا آشنا با معیارهای انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه تصریح کرد: از اساتید بسیجی دانشگاه ها انتظار می رود تا آرمان هایی که در ذهن این جوانان هست را با فرهنگ بسیجی به نقطه ی فعال و بالقوه تبدیل و مورد استفاده قرار دهند.  /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.