استاندار مرکزی گفت: انقلاب اسلامی جهش بزرگی در زمینه ارتقای علمی و كسب دانش های نوین ایجاد كرده كه موجب تعجب جهانیان شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک 'علی اكبر شعبانی فرد' در آستانه برگزاری جشنواره ملی علم تا عمل افزود: هیچ مكتبی به اندازه اسلام به دنبال علم آموزی نیست و موفقیت های داشنمندان جوان ایرانی در عرصه های علمی روز به روز گسترده تر می شود.

وی تاكید كرد: ایران اسلامی با توكل به خدا و با توجه به تاكیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب، در جایگاه و رتبه علمی خوبی قرار دارد و این جایگاه باید با تلاش دانش آموزان، دانشجویان و دانشمندان ارتقا یابد.

استاندار ادامه داد: دشمنان تحمل دیدن موفقیت های پی در پی ایران اسلامی را ندارند و به همین دلیل همه تلاش خود را به كار گرفته اند تا جوانان و نوجوانان كشور از مسیر علمی منحرف شوند.

شعبانی فرد خاطر نشان كرد: روحیه جهادگرانه رمز موفقیت در عرصه های مختلف است بنابراین دانشجویان و اساتید باید در ارتقای شاخص های تربیتی، آموزشی و پژوهشی بیشتر بكوشند.

وی اظهار كرد: تحقق اهداف سند چشم انداز نظام و تبدیل كشور به قدرت برتر خاورمیانه در گروی حركتهای علمی و پژوهشی وسیع است كه دانشگاهیان و فرهنگیان باید خود را در این مسیر سهیم كنند.

استاندار افزود: این استان در سال گذشته با شركت 55 طرح عنوان سوم جشنواره ملی علم تا عمل را كسب كرد.

چهارمین جشنواره ملی علم تا عمل از امروز به مدت سه روز با ارائه طرح های پژوهشی و تحقیقی تمامی استان های كشور در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) تهران گشایش می یابد.

استان مركزی با 60 عنوان طرح دانش بنیان در این جشنواره شركت دارد./س

برچسب ها: علم ، ارتقاء دانش ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.