رئيس جشنواره بين‌المللي مقاومت اسلامي گفت: تحولات در سوريه نشانگر کينه توزي غرب و رژيم صهيونيستي و کشورهاي هم‌پيمان آنها در قبال انديشه مقاومت است.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام محمد حسن اختري رئيس جشنواره بين المللي مقاومت اسلامي که در کنفرانس مطبوعاتي سخن مي گفت، اظهار داشت: هدف از برگزاري جشنواره سوم مقاومت اسلامي در اصفهان ارج نهادن به انديشه مقاومت و توسعه انديشه و فرهنگ مقاومت است.

وي تصريح کرد: امروز بيش از گذشته به انديشه و فرهنگ مقاومت نياز بوده زيرا در شرايطي قرار داريم که دشمنان اسلام و فلسطين هر روز توطئه جديدي عليه اين انديشه برنامه‌ريزي مي‌کنند.

حجت الاسلام اختري با بيان اينکه آمريکا و رژيم صهيونيستي و هم پيمانان آنها سعي دارند با سناريو سازي جبهه مقاومت را تضعيف کنند، افزود: آنچه که امروز در سوريه اتفاق مي افتد ناشي از تلاش غرب و رژيم صهيونيستي براي ضربه زدن به استقلال و پايمردي سوريه بوده و از سوي ديگر نشانگر کينه توزي آنها نسبت به انديشه مقاومت است.

رئيس هيات امناي بنياد فرهنگي صبح قريب، با اشاره به اينکه بيداري اسلامي در کشورهاي غير اسلامي نيزدر حال گسترش يافتن بوده است، ادامه داد:‌ آنچه که امروز از بيداري اسلامي مشاهده مي کنيم اين است که جوشش و خروش جوانان شمال آفريقا و کشورهاي خاورميانه که نشات گرفته از تفکرات امام خميني (ره) و رهنمودهاي مقام معظم رهبري بوده و در حال  تبديل شدن به يک حرکت مقدس و سرايت به کشورهاي غربي است.

رئيس سومين جشنواره مقاومت اسلامي در پايان با اشاره به اينکه بايد مراقب بود تا روحيه جوانان انقلابي به انحراف کشيده نشود،خاطر نشان کرد: هدف از برگزاري سومين جشنواره مقاومت اسلامي در اصفهان جلوگيري از انحراف روحيه جوانان انقلابي بوده است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: سوریه ، مقاومت ، صهیونیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار