سرپرست جمعیت هلال احمر استان لرستان گفت: دو تیم امداد و نجات از این استان به منظور كمك رسانی به مردم آسیب دیده از زلزله استان آذربایجان شرقی به این مناطق اعزام شدند.

'حسین رضا مرادی' در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان افزود: این افراد در قالب تیم درمان های فوریتی و امدادی با توانایی در انجام ماموریت های درمانی، پشتیبانی و امدادی به این مناطق اعزام شده اند.

وی تصریح كرد: قرار شده این دو تیم امدادی با استقرار در حوزه شهرستان هریس در روند خدمات حمایتی، امدادی و درمانی ارائه شده به مردم آسیب دیده این منطقه مشاركت و همكاری جدی داشته باشند.

وی اظهار داشت: تیم درمان اضطراری اعزامی به این منطقه شامل پزشك، پرستار، تكنیسین دارویی، ماما، مسئول بهداشت محیط، بهداشت و درمان به همراه یكدستگاه آمبولانس مجهز به تمامی امكانات درمانی و گروه پشتیبان نیز با استفاده از خودروهای امدادی متناسب با شرایط منطقه خدمات و كمك های موردنیاز را ارائه خواهند كرد.

مرادی نیروهای اعزامی به این منطقه را 34 مامور امداد و نجات عنوان كرد و گفت: هفته گذشته نیز یك محموله غذایی، دارویی و كمك های نقدی مردم استان لرستان برای كمك به زلزله زدگان استان های شمال غربی كشور به این مناطق ارسال شده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.