تلاش و برنامه ریزی دولت های نهم و دهم موجب التیام درد افراد فاقد مسكن و بی سرپناه شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مدیر روابط عمومی اداره كل تعاون،كار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: رویكرد سازمان تعاون،كار و رفاه اجتماعی ایجاد بسترهای لازم برای تامین مسكن افراد فاقد سرمایه در قالب تعاونی های مسكن می باشد.

احدی تعداد تعاونی های مسكن مهر را 9 مورد اعلام کرد و افزود: این تعاونی ها با عملكرد مطلوب خود در احداث مسكن بارقه امیدی در دل مردم ایجاد كرده اند.

وی با اشاره به تعدادواحد های مسكونی احداث شده در قالب تعاونی های مسكن مهر،تصریح كرد:از سه هزار و 928 واحد كه احداث آن مصوب شده بود دو هزار و 966 واحد تكمیل و به اعضای تعاونی های مسكن واگذار شده و 962 واحد نیز تا پایان امسال به اعضای تعاونی ها واگذار می شود.

مدیر روابط عمومی اداره كل تعاون،كار و رفاه اجتماعی استان زنجان به تعداد تعاونی های مستقل از مسكن مهر كه در قالب تعاونی های كارمندی،كارگری و آزاد احداث می شوند اشاره واظهار كرد:این تعاونی ها 281 واحد بوده و تعداد اعضای آن نیز 66 هزار و 252 نفر می باشد.

این مقام مسئول به تعداد واحدهای مسكونی كه توسط تعاونی های مستقل از مسكن مهر به اعضا واگذار شده اشاره و خاطرنشان کرد:تا زمان حاضر دو هزار و 951 واحد مسكونی آپارتمانی و 26 هزار و 571 قطعه زمین به اعضای این تعاونی ها واگذار شده است./س
برچسب ها: التیام ، مسکن ، بی سرپناه ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.