نماینده مردم شهركرد در مجلس شورای اسلامی، برگزاری مطلوب اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در ایران اسلامی را عامل مهمی در نقش برآب كردن نقشه های دشمن و بی اثر شذن توطئه های آنان دانست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

سید سعید زمانیان گفت: آمریكا و رژیم غاصب اسرائیل نمی خواستند این اجلاس در ایران برگزار شود و تلاش زیادی برای انصراف سران كشورها از حضور در این اجلاس به كار بستند اما با عنایات الهی ناكام ماندند و توطئه های آنان نقش بر آب شد.

زمانیان افزود: برگزاری این اجلاس در ایران اسلامی، اقتدار سیاسی و مانور اقتصادی و اجتماعی بزرگی برای كشور بود.

نماینده مردم شهركرد در مجلس شورای اسلامی گفت: این اجلاس ضمن بر هم زدن توطئه های كشورهای غربی، رویكردی جدیدی را در عرصه های بین المللی برای كشورمان به همراه دارد.

وی گفت: برگزاری اجلاس تهران نشان دهنده نقش تاثیر گذار ایران اسلامی در دیپلماسی بین الملی است و مهر باطلی بر نقشه های شوم آمریكا و صهیونیست ها در منزوی كردن ایران بود.

زمانیان افزود: شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی در سنوات گذشته برای معرفی ایران به عنوان كشوری منزوی تلاش و كوشش فراوانی انجام دادند ولی با حضور فعال كشورهای عضو عدم تعهد در این اجلاس سرافكنده شدند.

وی خاطر نشان کرد: نخستین دستاورد این اجلاس برای ایران اسلامی این بود كه توانست اقتدار خود را در نظام بین المللی به رخ جهان غرب بكشد./س

برچسب ها: برگزاری ، توطئه ، دشمن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.