معاون برنامه ريزی استانداری خراسان رضوی بر لزوم برنامه ريزی برای اصلاح چرخه توزيع محصولات كشاورزی تاكيد كرد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد عباس نياوند در جلسه شوراي اداري شهرستان مه ولات در اين باره افزود: عدم توجه به اين مقوله اصلاح چرخه توزيع محصولات كشاورزي باعث كندي در روند دستيابي به هدف اصلي از ارائه تسهيلات به اين بخش، افزايش ضايعات، افزايش قيمت تمام شده، كاهش بهره وري و عدم انتفاع مردم و كشاورزان مي شود.

وي با ابراز ناخرسندی از تعلل در روند پرداخت تسهيلات كشاورزی به واجدان شرايط از سوی بانك های عامل اظهار کرد: اين امر موجب شده است تا ميانگين پرداخت تسهيلات در خراسان رضوی پايين تر از متوسط كشوری باشد .

معاونت برنامه ريزی استانداري خراسان رضوي در همين رابطه بر ضرورت اعطاي تسهيلات بيشتر جهت توسعه بخش كشاورزي تاكيد كرد.

نياوند خواستار تسريع در اجراي پروژه بهسازي محور فيض آباد به عبدل آباد شهرستان مه ولات شد و گفت : استانداري خراسان رضوي اعتباراتي افزون بر بودجه مصوب پروژه ها، در اختيار اداره كل راه و شهرسازي قرارداده است تا براي تكميل طرح هاي عمراني هزينه شود.

معاون برنامه ريزي استانداري خراسان رضوي در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به ارايه طرح جامع اقتصاد مقاومتي از سوي رهبر معظم انقلاب، اين طرح را راهگشا توصيف و اضافه كرد: نه تنها مسوولان اجرايي بلكه عموم مردم همچون دوران دفاع مقدس با عزمي جمعي وارد عرصه پيكار اقتصادي خواهند شد./س 

برچسب ها: اصلاح ، محصولات ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.