مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی گفت: با توجه به نرخ مشارکت موجود در استان آذربایجان غربی، این استان ظرفیت های خوبی برای ارایه آموزشهای مهارتی در زمینه های جدید مهارتی را داراست.

 اسعدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: استان آذربایجان غربی دومین نرخ مشارکت در سطح کشور را دارد و با توجه به این نرخ مشارکت در عرصه های اقتصادی، صنعت، کشاورزی و خدمات، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ظرفیت خوبی در زمینه های ارایه آموزشهای مهارتی جدید را داراست.

وی افزود: همچنین توسعه آموزش های مهارتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته بسیار با اهمیت است.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: تجهیز کارگاه های آموزشی سند بالادستی، سند راهبردی سازمان، نظام جامع مهارت و فناوری از اولویت های دیگر در این اداره کل است.

در ادامه صیادی مدیر کل آموزش فنی و حرفهای استان و زنجان از حضور این اداره کل در نمایشگاه دولت مهر خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که دستاوردهای هفت ساله دولت نهم و دهم در معرض دبیر علاقمندان قرار گرفت، راهبردها و سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور،‌ نهضت مهارت آموزی استان با تشکیل کمیته حرفه آموزی، تعداد مراکز آموزش دولتی و غیر دولتی و مراکز آموزشی علمی، کاربردی تعداد کارگاه های مراکز آموزش و کارگاه های احداث به تجهیز و تکمیل شده، عملکرد اداره سنجش و ارزشیابی مهارت در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.

صیادی تأکید کرد: همچنین حجم افتخارات کسب شده در مسابقات ملی مهارت، مصوبات سفرهای هیئت دولت در استان مقایسه عملکرد امور اداری، پشتیبانی و عمرانی و مختصری از عملکرد مقایسه ای دولت نهم و دهم از دیگر آیتم های موجود در این نمایشگاه بود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان خاطر نشان کرد: در طول برگزاری نمایشگاه مسولان و مدیران اداره کل در غرفه حضور داشته و به سوالات بازدیدکنندگان پاسخ گفتند./ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار