معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت:‌ تنها 0/5درصد جرایم کشور در اردبیل رخ می‌دهد که این امر سبب شده تا استان اردبیل جزو استان‌های تراز اول در حوزه امنیت باشد.

عباس دست‌باز امروز در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل افزود: توسعه همه جانبه عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و صنعتی وابسته به امنیت است چرا که اگر امنیت در جامعه نباشد هیچ فعالیت مثمرثمری اتفاق نمی‌افتد.

وی گفت: در استان اردبیل با همکاری شورای تامین و همچنین کمیسیون‌های متعدد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و مواد مخدر و همکاری تمام دستگاه‌های دخیل در پایداری امنیت سعی می‌کنیم عالی‌ترین شرایط را در استان رقم بزنیم تا سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی بتوانند با امنیت خاطر بیشتر در این استان سرمایه‌گذاری کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با بیان اینکه اردبیل از نظر شاخص ناامنی نیز جزو استان‌های سی‌ام و پایین‌تر از آن است افزود: هر چند در برخی از شاخص‌ها نظیر خودکشی و نزاع و درگیری رتبه ما رضایت‌بخش نیست اما در قالب کارگروه‌های فرهنگی و اجتماعی سعی می‌کنیم آسیب‌های متعدد در این زمینه را شناسایی و به پیشگیری از آنها اقدام کنیم.

دست‌باز ‌ شاخص امنیت پایدار در استان اردبیل را شاخصی قابل توجه و ممتاز توصیف کرد و گفت: امنیت پایدار در سایه مشارکت مردم و سرمایه‌گذاری مناسب برقرار شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ما در مرزهای استان اردبیل با کمترین نا‌امنی و آسیب‌های ضد امنیتی مواجه هستیم، افزود: در کنار ایجاد شور و نشاط اجتماعی و سیاسی در ایام انتخابات سعی کردیم مشارکت مردم را افزایش داده و زمینه ارتقای جایگاه استان را فراهم آوریم./س 

برچسب ها: اردبیل ، جرایم ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.