مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی گفت: همایش حمایت از مقاومت سوریه همزمان با هفته دفاع مقدس در ارومیه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ، کاظم علی‌نژاد در دومین جلسه هماهنگی برگزاری همایش حمایت از مقاومت سوریه که با حضور مدیران و نمایندگان عضو ستاد در سالن شماره چهار استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همایش حمایت از مقاومت سوریه با حضور 450 نخبه و اندیشمند در ارومیه برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش تخصصی با حضور 2 هزار نفر در خانه جوان ارومیه برگزار و از سفیر جمهوری عربی سوریه در تهران برای سخنرانی در همایش تخصصی دعوت می‌شود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه عکس مقاومت و دکلمه یکی از فرزندان شهدا از دیگر برنامه‌های این همایش است.

به گفته وی این همایش همزمان با هفته دفاع مقدس با هدف اعلام همراهی و حمایت از سوریه در برابر جبهه استکبار و نظام سلطه جهانی برگزار می‌شود.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایش‌های منسجمی با حضور حماسی قشرهای مختلف جامعه نشانگر ناکامی و خنثی شدن نقشه‌ها و توطئه‌های مستکبران و زورگویان به ویژه رژیم غاصب صهیونیستی و همدستانش در نقاط مختلف منطقه است.

علی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران گفت: با برگزاری این اجلاس جایگاه ایران در منطقه و جهان ارتقا یافت و امید داریم تا در سایه تعامل کشورهای عضو جنبش آینده این جنبش با پیشرفت برای ملت‌های منطقه و جهان ثمربخش باشد.

وی با اشاره به فرمایشات داهیانه رهبر معظم انقلاب در زمینه مدیریت جهان و نقش موثر کشورهای عضو در تعیین سیاست‌های کلی جهان و اصلاح هندسه غلط بین‌الملل و جایگاه سازمان ملل متحد و پایان سلطه کشورهای استکباری، گفت: باید تدبیری برای تغییر جایگاه و اصلاح امور سازمان ملل متحد اندیشیده شود و کشورهای عضو جنبش عدم تعهد در این میان نقش حیاتی دارند.

علی‌نژاد اضافه کرد: در شرایطی که استکبار جهانی به سردمداری آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی دارند ایران را به انزوا بکشانند و از این طریق به اهداف شوم خود در تضعیف ایران دست یابند، برگزاری موفق این اجلاس این توطئه‌ها را خنثی می‌کند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.