89 تابلو خوشنويسی حكمت‌های نهج‌البلاغه علامه شهيدی، در حاشيه همايش ملی علامه شهيدی در بروجرد به معرض نمايش گذاشته شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران لرستان در نمايشگاه خوشنويسی حكمت‌های نهج‌البلاغه 12 شهريورماه با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی در بروجرد گشايش يافت،‌ 89 تابلو خوشنويسی حكمت‌های نهج‌البلاغه علامه شهيدی با هدف شناساندن هر چه بيشتر آثار علامه شهيدی و ارج نهادن به مقام علمی و ادبی دكتر شهيدی به معرض نمايش گذاشته شده است.

اين تابلوها مزين به 89 حكمت از نهج‌البلاغه می‌باشد كه به همراه ترجمه علامه سيد‌جعفر شهيدی تحرير شده و در قالب كتاب نيز ارائه شده است.

در اين نمايشگاه همچنين آثار مؤسساتی كه سال‌ها به‌نوعی با علامه شهيدی در ارتباط بوده شامل مجموعه‌های از كتب پيرامون علامه شهيدی و كتب علوم انسانی به زبان‌های عربی و فارسی و كتب و آثار مفاخر بزرگ كشور به معرض ديد علاقه‌مندان گذاشته شده است.

مؤسسات شركت‌كننده در اين نمايشگاه شامل انجمن آثار مفاخر فرهنگی، مؤسسه كامپيوتر نور، فرهنگستان زبان و ادب فارسی، مجمع جهانی تقريب مذاهب اسلامی، مجمع جهانی اهل‌ بيت و نهاد كتابخانه‌های عمومی كشور می‌باشد.

نمايشگاه مذكور به‌مدت يك هفته در سالن تربيت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد برای بازديد عموم داير است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.