مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: ساخت نخستین واحدهای مسکونی در روستاهای زلزله‌زده شهرستان اهر به همت بنیاد مسکن استان اردبیل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ احمد حاج‌علیزاده دیروز در جریان بازدید از واحدهای احداثی بنیاد مسکن در شهرستان اهر به عنوان بنیاد معین در مناطق زلزله‌زده افزود: با انجام کار آواربرداری در 19 روستای زلزله‌زده بخش مرکزی شهرستان اهر و تشکیل بیش از یک‌هزار و 290 مورد پرونده کار ساخت این واحدها از روستای اورنگ اهر آغاز شد.

وی گفت: بنیاد مسکن استان عهده‌دار ساخت یک‌هزار و 130 واحد در اولویت اول و 500 واحد نیز در اولویت دوم در 19 روستای بخش مرکزی اهر است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل افزود: بهدلیل ضرورت سرعت کار و فرصت اندک ما تمام توان خود را به کار گرفتیم تا با استفاده از اسکلت پیچ و مهره ساخت واحدها را سرعت دهیم تا قبل از فصل زمستان و سرما مجموعه‌های احداثی را در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

وی گفت: بخش عمده‌ای از کار با تلاش نیروها و ماشین‌آلات موجود در حال انجام است به طوریکه ما تمامی امکانات و خودروهای بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌ها را اعم از 87 دستگاه سنگین شامل کامیون، بلدوزر، گریدر، بیل مکانیکی و آب‌پاش به کار گرفتیم تا در 14 روستای بخش مرکزی به تعهد خود در ساخت واحدهای مسکونی عمل کنیم./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.