مسئولین رژیم صهیونیستی از عقد قرار داد فروش زیر دریایی از آلمان به مصر ابراز نگرانی کرده و آن را آغازی برای تیرگی هر چه بیشتر راوابط آلمان ـ اسرائیل دانستند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از یدیعوت آحارانوت، در پی عقد قرار داد بین مصر و آلمان مبنی بر فروش دو زیر دریایی از آلمان به مصر، مسؤولین اسرائیلی قرار داد مذکور را عامل تیرگی بیشتر روابط بین دو طرف دانستند.
 
 افزود: پیشتر مسئولین آلمانی با انجام این قراداد موافقت نکرده بودند، و اسرائیل نیز با توجه به اوضاع کنونی خاورمیانه و برای حفظ رابطه خود با آلمان امیدوار است تا این کشور با پایبندی به موضع قبلی خود از انجام این قرارداد امتناع کند.
 
روزنامه مذکور حتی در صورت ملغی شدن قرار داد، مذاکرات اولیه بین مصر و آلمان را سیلی محکمی بر پیکره نتانیاهو و اسرائیل دانسته و آن را نشانه ای از آغاز بر هم خوردن روابط دو جانبه آلمان و رژیم صهیونیستی برشمرد.
 
گفتنی است، این اعتراض رژیم صهیونیستی در حالی بیان شده که خود این رژیم از طریق عقد قرارداد با آلمان 6 زیر دریایی هسته ای از نوع "دلفین" خریداری کرده که تا کنون 3 عدد از آن را تحویل گرفته و باقی آن را به زودی تحویل خواهد گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار