نماینده مردم سنقر وکلیایی در خانه ملت گفت: از مسائل اعتقادی، معنوی و منافع مردم در صورت در خطر بودن آنها به هیچ وجه چشم‌پوشی نخواهم کرد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

محمد‌ابراهیم محبی گفت: استان کرمانشاه یکی از استان‌های تاریخی و فرهنگی است که بعد از انقلاب بسترهای خوبی از لحاظ فرهنگی و اعتقادی در آن ایجاد شد.

محبی با اشاره به حضور سرسبز کرمانشاهیان در صحنه‌های مختلف ادامه داد:مردم غیور و سلحشور استان کرمانشاه مهرماه سال 90 در استقبال از مقام معظم رهبری وفاداری خود را بار دیگر به آرمان‌های مقدس شهدا و امام(ره) ثابت کردند و با رهبری تجدید پیمانی دوباره با اشک‌های شوق خود بستند.

وی با بیان اینکه شهرستان سنقرو کلیایی در دل مجموعه استان کرمانشاه با امتیازهای ویژه فرهنگی، مذهبی و اعتقادی قرار دارد گفت: این شهرستان با تقدیم 417 شهید و 800 جانباز توانسته برای پیروزی انقلاب افتخاراتی به دست آورد.

وی مهم‌ترین نیاز شهرستان را تقویت زیرساخت‌ها در بحث ارتباط زمینی عنوان کرد و افزود: در پی مصوبه بزرگراهی هستیم که به عنوان جاده کربلا زائران عتبات عالیات را از سنقر به آزاد‌راه بیستون وصل کند و در نتیجه طول مسیر کوتاه و هزینه ساخت آن نیز کمتر می‌شود.

محبی میزان برخورداری راه‌های روستایی سنقرو کلیایی را از پوشش آسفالت 43.5 درصد عنوان کرد و ادامه داد: این میزان از متوسط استانی که 62 درصد است پایین است و مصوب شده است که از بودجه استانی و ملی حدود 100 کیلومتر آسفالت شود.

نماینده مردم سنقرو کلیایی در خانه ملت یکی از مشکلات شهر سنقر را در زمینه آب این شهرستان عنوان کرد گفت: سد شهدا 17 کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد که برای انتقال آب آن به تصفیه‌خانه 16 تا 18 میلیارد تومان هزینه لازم است.

وی با اشاره بهدرصد برخورداری مردم شهرستان سنقر‌و کلیایی از آب‌ شرب اظهار کرد: میزان درصد برخورداری

محبی طرح مسکن مهر را ماندگارترین طرح دولت نهم و دهم دانست و افزود: در سنقر اگر چه کار دیر شروع شد ولی خوب است، این به آن معنا نیست که از مشکلات در این زمینه چشم‌پوشی کنیم و با انتقاد کردن مثبت به نتیجه خواهیم رسید./س

برچسب ها: نماینده ، حق ، سنقر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.