شيخ" عبدالسلام الحراش" در گفتگو با شبکه تلويزيوني الدنيا از دروغپردازي شبکه هاي تلويزيوني العربيه و الجزيره عليه سوريه و اقدامات تحريک آميز وهابي ها انتقاد کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني الدنيا ، هماهنگ کننده جماعت علماي مسلمان در شمال لبنان گفت: تلاش شبکه هاي ماهواره اي دروغپرداز عليه سوريه به شکست انجاميده است.
وي افزود: اين شبکه هاي مزدور آمريکا تلاش مي کنند اوضاع سوريه را وارونه نشان دهند و علماي وهابي نيز در اين مسير گام برمي دارند. اين افراد ريختن خون مسلمانان در عربستان و بحرين را جايز مي دانند ولي با قدرت از تروريست ها در سوريه حمايت مي کنند. آمريکا به بهانه مبارزه با تروريسم به کشورها حمله مي کند ولي به فعاليت تروريست ها در سوريه که نيروهاي امنيتي،پليس و ارتش اين کشور را به قتل مي رسانند توجهي ندارد. تحولات جاري در سوريه بيانگر تجاوزگري خصمانه عليه اين کشور است تا با بي ثبات شدن سوريه زمينه تجزيه اين فراهم شود.
همه اين اقدامات براي حفظ امنيت رژيم صهيونيستي است. تمامي اين اقدامات به اين دليل اين است که سوريه از گروه هاي مقاومت در منطقه حمايت مي کند. رژيم هاي عرب منطقه نظير قطر و عربستان سعودي با اعزام تروريست ها به سوريه تلاش مي کنند به مقاومت دولت و ملت ارتش سوريه ضربه بزنند.
وي افزود: خوشبختانه همان طور که تروريست ها در سوريه با قدرت در حال سرکوب شدن از سوي ارتش و نيروهاي امنيتي اين کشور هستند، فعاليت اين شبکه هاي تلويزيوني فتنه گر نيز با هوشياري شبکه هاي تلويزيوني سوريه و حاميان آن در عرصه منطقه اي و بين المللي و با درايت علماي سوريه نقشه برآب شده است . تروريست هاي مزدور آمريکا و رژيم صهيونيستي تلاش مي کنند چنين فتنه را در طرابلس لبنان ايجاد کنند اما همان طور که لبناني ها با حمايت هاي نامحدود سوريه در نبرد سالهاي 2000 و 2006 عليه رژيم صهيونيستي پيروز شدند اين بار نيز اين تروريست ها را در طرابلس شکست خواهند داد. سوريه همچنين از حمايت هاي گسترده بين المللي برخوردار است و چين و روسيه با قدرت از سوريه حمايت مي کنند.
برچسب ها: لبنان ، سوریه ، دروغپردازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار