امام جمعه شهرستان اهر، گفت: برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهدها در تهران بهترین فرصت برای معرفی چهره واقعی نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام حاجی زاده، در مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و جانباختگان زلزله شهرهای اهر، هریس و ورزقان افزود: دشمنان، ایران اسلامی را به عنوان چهره خشن، خشونت آمیز و تروریست معرفی می کنند که این اجلاس می تواند واقعیت را به جهانیان نشان دهد.

وی، برگزاری اجلاس جنبش عدم تعهدها را از لحاظ فرهنگی، اقتصادی و سایر موارد بسیار تأثیرگذار دانست.

امام جمعه شهرستان اهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، آنها را بهترین الگو برای مردم و به خصوص دولتمردان در علم و عمل دانست.

حجت الاسلام حاجی زاده، با اشاره به کارهای انجام شده از سوی دولت در مناطق مختلف کشور افزود: این کارهای انجام شده باید در تمام کشور و به خصوص در شهرستان اهر برای مردم بازگو شود تا مردم از آنها آگاه شوند.

وی، در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه در کنار رهبری برای رسیدن به قله های پیروزی و ایجاد وحدت در جامعه با وجود مردم است افزود: این مردم هستند که تاکنون با حضور در برهه های حساس از جمله 8 سال دفاع مقدس، راهپیمایی ها، خنثی کردن فتنه ها و کمک رسانی در حوادث غیرمترقبه مشکلات را یکی پس از دیگری حل کرده اند.

حجت الاسلام حاجی زاده، همچنین ضمن گرامیداشت خاطره جانباختگان زلزله شهرهای اهر، هریس و ورزقان گفت: خوشبختانه بعد از زلزله از لحاظ کمک رسانی به مناطق زلزله زده کارهای خوبی انجام

می شود و در زمینه بازسازی نیز با همت مردم و مسئولان و کمک های مردمی و دولتی شاهد عمران و آبادانی روستاها و شهرها خواهیم بود. /س

برچسب ها: برگزاری ، اجلاس ، نظام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.