"باراک اوباما" با اشاره به برگزاري مجمع ملي جمهوريخواهان آمريکا گفت:اين مجمع درحالي برگزار شد که ما اکنون در قرن بيست و يکم هستيم و چالش هاي مربوط به اين قرن را داريم ولي آنها درباره چالش هاي قرن پيشين صحبت کردند! اقتصاد آمريکا آنگونه که بايد باشد نيست.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران ، رئيس جمهور آمريکا در يک نطق انتخاباتي سياست ها و برنامه هاي رقيب جمهوريخواه خود را به تمسخر گرفت.
باراک اوباما در يک نطق انتخاباتي در ايالت کلرادوي آمريکا گفت:تا دو ماه ديگر انتخابات رياست جمهوري آمريکا برگزار مي شود و اين فرصت وجود خواهد داشت که رأي دهندگان مسير پيش روي کشور را انتخاب کنند.
اوباما در سخناني کنايه آميز خطاب به جمهوريخواهان ، گفت:آنها(جمهوريخواهان) مي گويند اوباما در اين اقتصاد مقصر است! ميت رامني رمز چگونگي اشتغالزايي و رشد اقتصادي را مي داند! وقتي ميت رامني اين فرصت را يافت که راز و رمز چگونگي اشتغالزايي و رشد اقتصادي را افشا کند حتي يک ايده و نظر جديد هم بيان  نکرد بلکه همان سياست هايي را بيان کرد که براي دهه ها شاهد آن هستيم!
رئيس جمهور آمريکا تصريح کرد:
ما به آمريکايي اعتقاد داريم که در آن صرفنظر از اينکه افراد چه شکل ظاهري و چه اصالتي دارند مي توانند در جستجوي شادي خود باشند.
من بار ديگر نامزد انتخابات شده ام تا اطمينان حاصل کنم که ماليات براي کساني که تا دويست وپنجاه هزار دلار درآمد دارند افزايش نخواهد يافت يعني 98 درصد آمريکايي ها و 97 درصدشرکتهاي کوچک شاهد خواهند بود که مالياتشان در سطح پائين باقي مانده است.
وي افزود زماني که صنعت خودروسازي آمريکا دچار بحران شده بود رقيب جمهوريخواه من مي گفت بايد بگذاريم اين شرکت ها ورشکسته شوند اما من نگذاشتم که اين شرکت ها ورشکسته شوند.
گفتني است اصلاح نظام  درماني آمريکا، نظاميان آمريکايي و جنگ عراق ، کشته شدن اسامه بن لادن ، وعده براي بازگرداندن نظاميان آمريکايي مستقر در افغانستان تا سال دوهزار و چهارده و خدمت به نظاميان جنگ آزموده  ديگر موضوعاتي بودند که باراک اوباما درباره آنها صحبت کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار