بخشدار مرکزی سراب گفت:با اعتبارات تخصیصی به دهیاری های و نظارت بخشداری مرکزی طی یک سال گذشته 22طرح عمرانی در روستاهای بخش مرکزی به مرحله اجرا درآمده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، بنی فاطمه ديروز در جمع خبرنگاران ،رقم اعتبارات تخصیص یافته را 2میلیارد و 138میلیون ریال اعلام کرد و افزود: جدول گذاری در 10روستا؛احداث ساختمان دهیاری در 5روستا؛احداث غسالخانه و حصارکشی گورستان ها در 4روستا و ایجاد فضای سبز در 3روستای بخش مرکزی از جمله این 22طرح می باشد.

بنی فاطمه با بیان اینکه در جهت حفظ و پاسداشت اثار شهدا و نظر به اهمیت مزار شهدا به عنوان نمادهای ایثار و فداکاری با اعتبارات تخصیصی سال 90به مبلغ 488میلیون ریال 65مزار شهدا در روستاهای بخش مرکزی ساماندهی شد،یاداورشد: این اعتبار برای ساماندهی 57مزار پیش بینی شده بود.

بخشدار مرکزی همچنین با استقبال از طرح تهاونی های مهر کشاورزی گفت: با فرهنگ سازی برای ایجاد روحیه کار دسته جمعی می توان به افق های روشنی در مورد اشتغال زایی دست یافت.

بخشدار مرکزی سراب تصریح کرد: متاسفانه نبود اشتغال برای جوانان روستاها منجر به خالی شدن روستاها از نیروی خلاق جوان شده و همین امر معضلات زیادی را ایجاد کرده است.

بنی فاطمه اظهار امیدواری کرد رواج روحیه تعاون و گسترش تعاونی های کارآفرین به ماندگاری نیروهای جوان و کاری در روستاها و بالطبع آن عمران و توسعه روستاها بیانجامد./س

برچسب ها: اجرا ، عمرانی ، سراب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.