در سه انفجار جداگانه در عراق، دستکم 27 تن کشته و زخمي شدند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری رویترز، منابع پلیس اعلام کردند دستکم سه نفر بر اثر انفجار خودرو بمب گذاری شده در مقابل یک قهوه خانه در غرب بغداد کشته شدند.

این منابع گفتند: یک خودرو بمب گذاری شده شنبه شب خارج از یک قهوه خانه در غرب بغداد منفجر شد و بر اثر آن دستکم چهار نفر کشته و چهارده نفر دیگر زخمی شدند. این خودرو در محله "پلیس چهارم" در جنوب غرب بغداد پارک شده بود.  بر اثر این انفجار خسارت های زیادی به خانه ها و مغازه های اطراف وارد آمد.

از سوي ديگر، در دو حمله در شمال عراق چهار نظامي کشته و چهار نفر ديگر زخمي شدند     

دکتر محمد عبدالله در بیمارستان کرکوک گفت: در انفجار بمب کنار جاده ای در توزخورماتو (175 کیلومتری شمال بغداد) که هنگام عبور خودرو نیروهای نظامی منفجر شد دو نظامی کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند که همه قربانیان این انفجار به این بیمارستان منتقل شدند.

"خالد البیاتی" افسر پلیس عراق نیز اعلام کرد در انفجاری دیگر در مسیر گشتی پلیس در شهر کرکوک (240 کیلومتری شمال بغداد) دو نیروی پلیس کشته و دو نفر دیگر زخمی شدند.

آماری که منابع امنیتی و بیمارستانی منتشر کرده اند نشان می دهد در اوت گذشته 278 نفر از جمله 61 پلیس و 38 نظامی در عراق کشته شده اند.
برچسب ها: عراق ، کشته ، زخمی ، حملات ، سه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار