کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مانوئل از هواداران پرسپولیس خواسته به او فرصت بدهند تا فصل بعد با تیم نتیجه بگیرد اما این حرف او اصلاً معنی نمی دهد.

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مانوئل از هواداران پرسپولیس خواسته به او فرصت بدهند تا فصل بعد با این تیم نتیجه بگیرد اما حرف او اصلاً معنی نمی دهد اگر مانوئل اینطوری فکر می کند چرا در این فصل به پرسپولیس آمده و باید فصل بعد می آمد، روزی که مانوئل به پرسپولیس آمد، اعلام کرد که تیم را او نبسته است، اگر چنین تفکری داشت، پس چرا آمد؟ معلوم بود که دنبال پول بود مربی که تیم بسته شده را می گیرد و هدایت آن را قبول می کند، دنبال پول است.

وی افزود: پرسپولیس 8 بازیکن ملی پوش دارد و مردم از این تیم توقع دارند اما اگر مانوئل اینطوری فکر می کند نشان می دهد که اعتماد به نفس خودش را از دست داده  این ضعف مانوئل به تیم هم منتقل می شود که اتفاق خیلی بدی است.

او در ادامه گفت: متأسفانه اعضای هیئت مدیره پرسپولیس چه در دوره قبل و چه در دوره جدید ورزشی نبوده و نیستند و همین مسئله مشکل ساز می شود چون آنها یک روز می آیند و یک روز هم می روند، حضور در پرسپولیس برای آنها مأموریت است و هر وقت دستور بدهند باید بروند به همین دلیل حضور آنها در پرسپولیس دلی نیست و دلشان برای پرسپولیس نمی سوزد اگر باشگاه خصوصی باشد و عاشق تیم باشند و خودشان سرمایه گذاری کنند قضیه کاملاً فرق می کند.

کاپیتان سابق پرسپولیس اظهار داشت: در این سال ها خیلی ها به عنوان مدیر عامل یا اعضای هیئت مدیره به پرسپولیس آمدند و رفتند اما نتیجه ای نداشت چون فنی نبودند علی پروین که فنی است و در هیئت مدیره حضور دارد، کاره ای نیست چون سرپرست تیم را از جای دیگر انتخاب می کند و صدا از کسی در نمی آید یا محسن عاشوری که تنها دستیار ایرانی مانوئل است را کنار می گذارند و باز هم صدای کسی در نمی آید.

پنجعلی گفت: عملکرد هیئت مدیره نشان می دهد که آنها هیچ تأثیری ندارند خود علی پروین هم بی تأثیر است چون شاهد هستیم که هیچ اتفاقی نمی افتد./ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار