رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: زمین تصفیه‏ خانه فاضلاب مسکن مهر "مهرآباد" رودهن جانمایی شده است.

سجاد رضایار در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: شهر و بخش رودهن به صورت کلی بر روی بستری صخره ‏ای و سخت بنا شده است.

وی ادامه داد: از این رو امکان استفاده از چاه ‏های جذبی در این سطح وسیع برای همه واحد های مسکونی مهر این منطقه وجود ندارد.

رضایار اضافه کرد: اما با کاری کارشناسی توسط مختصصان امر برخی مناطق دارای قابلیت ایجاد چاه‏ های جذبی و سپتیک شناسایی شدند تا از آنها استفاده شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند افزود: براساس اعلام مسئولان شرکت آب و فاضلاب شرق استان تهران به عنوان مجریان احداث تصفیه ‏خانه فاضلاب، این طرح به زودی مراحل شبکه‏ گذاری خود را آغاز می ‏کند.

وی بیان کرد: اما به هر ترتیب ایجاد تصفیه ‏خانه فاضلاب طرحی زمان ‏بر محسوب شده و بر اساس اعلام شرکت آبفا، بازه زمانی آغاز تا پایان آن دست‏ کم مدتی دو ساله است.

رضایار اضافه کرد: سایر امکانات زیر بنایی طرح مسکن مهر مهرآباد رودهن نظیر برق، تلفن، گاز و آب شرب فراهم آمده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند گفت: این طرح در روستای "مهرآباد" در بخش رودهن از این شهرستان در سال ‏های گذشته مکان ‏یابی و مراحل عملیاتی خود را آغاز کرد.

وی تصزیح کرد: در حال حاضر طرح مسکن مهر مهرآباد در دو سایت 16 و 32 هکتاری مراحل اجرایی را سپری می‏ کند.

رضایار اضافه کرد: با مساعدت مسئولان شهرستانی و استانی مشکل خاصی درخصوص این پروژه خانه ‏سازی وجود ندارد./س

برچسب ها: مسکن مهر ، فاضلاب ، رودهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
United States of America
کمک
۲۱:۱۶ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
تراخدا کمک کنید بدادمون برسید از دست این تعاونی مسکن مهر4_4بستوه اومدیم هیچ خبری نداریم فقط پول می خواد من فقیر از کجا بیارم ایا سزاور هست این جوری به ماعذاب می دهد متقاضی مسکن مهراباد مسکن گستر رودهن
United States of America
با سلام
۲۱:۱۳ ۱۶ مرداد ۱۳۹۳
متقاضی مسکن مهر اباد رودهن مسکن گستر هستم سالهاست دارم پیگیری میکنم به خاطر به تاخیر انداختن این پروژه و متاسفانه هیج کس حتی نمی دانست چه کسی براین پروژه نظارت می کندمسکن انقلا ب اسلامی تهران هم رفتم اما ظاهرا ساتراپ زیر نظر اونا بودخواهشمندم رسیدگی کنید ما قشر مستعضعف هستیم درست نیست این جوری خون ما را تو شیشه کنید
Iran (Islamic Republic of)
احسان کیاشمشکی
۲۳:۴۳ ۰۴ اسفند ۱۳۹۱
سلام.تاکنون 19 میلیون داده ام چه مقدار دیگر باید به ان اضافه کنم ممنون لطفا مبلغ قطعی را بفرمایید.