رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي از دستگيري قاچاقچي بين اللملي مواد مخدر در شهرستان اروميه طي 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ "اکبري" رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر آذربايجان غربي گفت: در اجراي نيابت قضائي صادره از بازپرسي ويژه استان سيستان و بلوچستان مبني بر اينکه شخصي به اتهام مالکيت 197کيلوگرم موادمخدر از نوع هروئين متواري و در آذربايجان غربي مخفي شده است رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران اين پليس قرار گرفت.
 اين مقام انتظامي افزود: با کسب خبر مذکور ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام يکسري کنترلهاي محسوس و نامحسوس متهم مورد نظر را در يکي از محلات شهرستان اروميه شناسايي و در يک اقدام غافلگيرانه دستگير و به مقر پليس هدايت کردند.
 وي ادامه داد: متهم در بازجويي هاي پليسي به بزه انتسابي معترف و با تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.
 رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي در پايان خاطرنشان شد: مواد مخدر ارمغان شوم دشمنان جهت مقابله با کشورمان است، لذا لازم است خانواده ها با ارتقاء دانش و مهارت خود در اين زمينه از رخنه اين ماده افيوني و بلاي خانمانسوز به حريم خانواده خود جلوگيري کنند./ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار