مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه اميركبير گفت: الگو شدن ايرن به به عنوان محور مقاومت و مقابله با استكبار و اصلاح ساختار كشورهاي تحت سلطه غرب، نخستين گام براي به ثمر نشستن جنبش عدم تعهد است.

حسين خسروشاهي مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه اميركبير در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به دستاوردهاي اجلاس نم در تهران اظهار داشت: تلاش همه جانبه غرب و شبکه صهیونیسم بین‌الملل در جهت کمرنگ و کم‌اثر برگزار‌شدن این اجلاس و شانتاژهای رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی در جریان برگزاری آن نشان اهمیت وافر این اجلاس بود.

وي ادامه داد: اکنون که جمهوری اسلامی ایران ریاست سه ساله جنبش غیرمتعهدها را برعهده گرفته است، مسئولان بايد تمام هم و غم خود را در جهت سوق دادن اعضای این جنبش به تاثیرگذاری هرچه بیشتر در معادلات جهانی و تضعيف نقش آمریکا و قدرت‌های زورگو در این عرصه مهم، مصروف دارند.

خسروشاهي با اشاره به اينكه فلسطين يكي از محورهاي مقاومت در برابر جهان سلطه است، گفت: قضیه فلسطین به مسئله‌ای مورد توجه همه جهانیان تبدیل شده است و تنها راه حل مسئله فلسطین همان است که ولی امر مسلمین جهان بیان فرمودند؛ يعني برگزاری همه‌پرسی با حضور تمامی فلسطینیان و اشغالگران و متجاوزان صهیونیست نيز به اندازه یک وجب هم حق دخل و تصرف بر سرزمین فلسطین را ندارند.

اين فعال دانشجويي نخستين گام براي پيگيري مطالبات اين جنبش در عرصه جهاني را ساختن يك الگوي مقاوم در برابر نظام سلطه دانست و تصريح كرد: الگو شدن ايرن به به عنوان محور مقاومت و مقابله با استكبار و اصلاح ساختار كشورهاي تحت سلطه غرب نخستين گام براي به ثمر نشستن جنبش عدم تعهد است.

مسئول سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه اميركبير در پايان خاطرنشان كرد: كشورهاي عضو جنبش عدم تعهد با همكاري يكديگر بايد براي استقلال خود بكوشند و حلقه جديدي جداي از حلقه غرب تشكيل دهند تا از نفوذ غربي‌ها كاسته و به سلطه‌ آنها در جهان پايان دهند.

انتهاي پيام/ش3

برچسب ها: اجلاس ، فلسطین ، سلطه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار