تیم تهران با کسب بیشترین مدال طلا موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های رده سنی بزرگسالان رزمی قهرمانی کشور شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران قم، در وزن منهای 55 کیلوگرم رامین کاویانی از هیئت بوشهر موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
در وزن منهای 55 کیلوگرم مجتبی سلیمی از قم به مقام قهرمانی رسید و در وزن منهای 65 کیلوگرم این مهران فیض‌اللهی از تهران بود که با غلبه بر دیگر رقبا در جایگاه نخست این وزن قرار گرفت و بدین ترتیب صاحب نشان طلای این مسابقات شد.
در وزن منهای 70 کیلوگرم رضا ولدخانی از هیئت ورزش‌های رزمی استان قم با اقتدار از سد رقبا عبور کرد و با قرار گرفتن در جایگاه نخست این وزن موفق به کسب عنوان قهرمانی شد تا یک نشان طلای دیگر برای تیم قم به ارمغان بیاورد.
این در حالی است که در وزن منهای 75 کیلوگرم عنوان قهرمانی را ورزشکاری از خطه شمال غرب کشورمان یعنی استان اردبیل کسب کرد و طی آن این قادر ثمری از اردبیل بود که با شکست دیگر رقبا در جایگاه نخست ایستاد و طلایی شد.
در وزن منهای 80 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان مسابقات رزمی قهرمانی کشور رضا جوادی دیگر ورزشکار شرکت کننده از هیئت ورزش‌های رزمی استان اردبیل موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی این دوره از پیکارها شد تا مدال طلا به تیم اردبیل اختصاص یابد.
در وزن منهای 85 کیلوگرم این مسابقات در رده سنی بزرگسالان نیز احسان لطفی از تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان تهران با شکست دیگر مدعیان و پیروزی در دیدار نهایی موفق‌ترین رزمی کار این وزن لقب گرفت و قهرمانی را به دست آورد.
در وزن منهای 90 کیلوگرم این پیکارها نیز محمد جمشیدی از تهران با عبور از سد تمامی حریفان که یکی از دیگری سرسخت‌تر و قوی‌تر بود، موفق شد نفر نخست این وزن لقب گرفته و مقام قهرمانی را برای تیم تهران به ارمغان بیاورد.
در نهایت اینکه پیکارهای وزن به اضافه 95 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم در حضور پر تعداد علاقمندان به ورزش‌های رزمی به انجام رسید و در پایان مسابقات این وزن امین عظیمی از تیم هیئت ورزش‌های رزمی استان تهران با شکست دیگر مدعیان صاحب مقام نخست و نشان طلای این وزن شد./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.