معاون امور مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مفهوم واقعی اتحاد و تعاون را در زلزله اخیر در اقدامات سریع آوار برداری، اسکان آسیب دیدگان و مدیریت بهینه شاهد بودیم.

موالی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: موضوع تعاون و ظرف آن رویکردی است که جامعه برای آن تعریف می کند به طوری که این ظرف می تواند با توجه به آیات قرآنی پر از خیر و نیکی باشد و تبدیل به یک فرهنگ غالب در مناسبات اجتماعی شود.
وی افزود: اگر ایده و فرهنگ تعاون را در مجموعه های مختلف نهادینه کنیم به وضوح شاهد آثار پر خیر و برکت آن در این مجموعه ها خواهیم دید که با توجه به اهمیت این موضوع یکی از اساسی ترین اهداف وزارتخانه تعاون کار و رفاه اجتماعی توجه به موضوع تعاون و به عنوان یکی از مولفه های اقتصادی کشور است.
معاون امور مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: مفهوم واقعی اتحاد را در زلزله اخیر نظیر اقدامات سریع دولت در آوار برداری، اسکان آسیب دیدگان و مدیریت بهینه این حادثه شاهد بودیم.
در ادامه نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی با اشاره به  اهمیت بخش تعاون در کشور گفت: قانون تعاون که در سال 1370 به تصویب مجلس رسید در واقع اقتباسی از دستورات مبین اسلام بود که در جهت ایجاد امکانات و شرایط لازم برای کسانی که قادر به انجام کار هستند ولی وسایل کار ندارند به وجود آمد.
وی افزود: بر این اساس وظیفه دولت اسلامی است که زمینه های اشتغال را فراهم کند که در این راستا اهمیت بخش تعاون بیش جلوه گر است چرا که از اهمیت مهم تعاون پیشگیری از تکاثر ثروت در دست عده ای محدود است.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: توسعه و تحکیم مشارکت و تعاون عمومی بین مردم علاوه بر فواید اقتصادی آثار معنوی ارزشمندی  را از خود به جا می گذارد و موجب ایجاد اتحاد، صمیمیت، یکپارچگی و وحدت رویه بین جامعه اسلامی می شود و در نتیجه سر افرازی و پیروزی قاطع نظام جمهوری اسلامی را به دنبال دارد./ل
برچسب ها: ایده ، ولی ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار