بازیکن تیم ملی تنیس روی گفت: حضور در اردوی چین به قدری بی نظیر بود که تاکنون مثل آن را تجربه نکرده بودم.

نیما عالمیان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: مدت یک هفته در اردوی چین بودم. آنها امکانات زیادی داشتند یک آکادمی آنها 8 سالن تنیس روی میز داشت با 1000میز به علاوه اینکه در حدود 30 بازیکن چینی در آنجا حضور داشتند.

وی تصریح کرد: روزی 7 ساعت تمرین داشتیم و این تنوع بازیکنان بسیار عالی بود.

عالمیان درباره اینکه تا چه حد متفاوت بودن سبک بازی بازیکنان چینی در طول تمرینات برایش سخت بوده است، خاطر نشان کرد: این موضوع نه تنها به ضرر م نبود بلکه بسیار برایم خوب بود سختی تمرین کردن با آنها در جهت پیشرفت من بود و آن را با روی باز می پذیرفتم به جرأت می گویم بهترین اردویی بود که تاکنون درآن حضور داشته ام.

وی از مربیان نیز صحبت کرد: درآن اردو 2یا3 مربی چینی داشتیم که تمرین با آنها بسیار به بازیکنان کمک می کرد حضور در کنار احمد جعفری پور که به عنوان مربی ایرانی در کنار من به چین سفر کرده بود هم مؤثر بود.

نیما عالمیان درباره بازیها گفت: پس از اردو، یک هفته نیز زمان بازیها طول کشید که از عملکردم بسیار راضی هستم و در رقابتهای زیر 21سال موفق شدم حریف ژاپنی را شکست بدهم که قهرمان جهان بود.

عالمیان اضافه کرد: اگر نوشاد هم به این اردو می آمد بسیار تجربه خوبی برایش بود اما متأسفانه او بعد از المپیک 2012 لندن خسته بود و از رقابتها انصراف داد.

وی در پاسخ به این سئوال که حضورش درلیگ آلمان به همراه برادرش به کجا رسید بیان کرد: قرار براین بود که به همراه نوشاد در لیگ آلمان حضور داشته باشیم مکاتباتی انجام شده بود اما در امسال به نتیجه نرسید شاید تا سال دیگر این اتفاق بیفتد./مح

برچسب ها: عالمیان ، چین ، اردو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار