عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اينکه نظام مهندسی ساختمان نقش نظارتی و بازوی مشورتی دولت به شمار می‌آید، گفت: حمایت از جایگاه نظام مهندسی برای جلوگیری از مرگ انسان‌ها در بلایای طبیعی از جمله زلزله، برای همه تکلیف است.

محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به جایگاه نظام مهندسی ساختمان در حوزه مشورت و نظارت گفت: در زلزله اخیر آذربایجان شرقی و  آوارگی و سرگردانی هم وطنانمان، متوجه نقش مهندسی و مهندسان معمار می‌شویم.

عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین ادامه داد: حمایت از جایگاه نظام مهندسی برای جلوگیری از مرگ انسان‌ها دربلایای طبیعی از جمله زلزله، برای همه تکلیف است و با انتخاب افراد متدین متخصص و علاقمند به مردم و محیط زیست باید جایگاه نظام مهندسی را ارتقا داده و فضای توسعه عمران و آبادانی را در کشور روز به روز افزایش دهیم.

زاهدی تاکید کرد: با انتخاب افراد متخصص و متعهد ضمن رعایت مسائل شهری و قوانین مربوطه در ساخت و سازهای شهری و رونق آپارتمان سازی اصول اسلامی را هم در طراحی‌های ساختمان رعایت میکنیم.

زاهدی با اشاره به اینکه نظام مهندسی ساختمان نقش نظارتی و بازوی مشورتی دولت به شمار  می‌آید، تصریح کرد: باید در ساخت و سازها در بخش‌های مختلف و کارخانجات از مهندسان متعهد و متخصص در عرصه‌های مختلف از جمله طراحی و اجرا  کمک بگیریم.  

عضو جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به اینکه از جمله توجهات مقام معظم رهبری در سال 91 به سال تولید ملی توجه به منابع انسانی و سرمایه ایرانی بوده است، تصریح کرد: بخش عمده منابع انسانی نیروهای مهندسی هستند که باید از فکر و خلاقیت آنان به صورت جدی بهره گرفته شود.

زاهدی گفت: جامعه اسلامی مهندسین  از جمله تشکل‌هایی است که افراد حاضر در این مجموعه از ویژگی‌های در خور شان جمهوری اسلامی برخوردار هستند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: افراد حاضر در لیست جامعه اسلامی مهندسین افرادی متعهد و متخصص و علاقمند به مردم و توسعه عمران و آبادانی کشور هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار