نماینده ویژه رییس جمهوری در نشست های هم اندیشی جوانان كشور، از برگزاری اجلاس ملی وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی در آبان ماه امسال در تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، 'حسن صیدخانی' روز یكشنبه در همایش وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی استان سمنان، گفت: تا برگزاری اجلاس ملی، نشست های هم اندیشی در تمام استانهای كشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت نشست های استانی هم اندیشی جوانان در كشور، اظهار داشت: برآیند نشست های استانی در اجلاس ملی وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی مطرح می شود.

وی با اشاره به ویژگی های منحصر به فرد دولت های نهم و دهم، خاطرنشان كرد: در دولت های نهم و دهم مسوولان با روی گشاده پذیرای انتقادات و پیشنهادات جوانان هستند.

صیدخانی در این همایش از جوانان خواست مشكلات و موانع فعالیت های خود را بی واسطه و بی تعارف مطرح كنند تا به رییس جمهوری و مسوولان رده بالای كشوری منتقل شود.

نماینده ویژه رییس جمهوری در نشست های هم اندیشی جوانان كشور افزود: در نشست های هم اندیشی استانها،‌ جوانانی كه در حوزه های مختلف فعالیت دارند با نظرات كارشناسی خود مسوولان را در اداره هر چه بهتر كشور كمك می كنند.

استاندار، ‌معاون سیاسی امنیتی استانداری، برخی مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با امور جوانان و جمعی از جوانان نخبه و منتخب استان سمنان در همایش وحدت و انسجام ملی جوانان ایرانی در تالار تئاتر شهر سمنان حضور داشتند.

در این همایش با برگزاری نشستی، جوانان فعال در حوزه های علمی، اجتماعی، فرهنگی و ... نظرات خود را در مورد مشكلات و معضلات مطرح كردند.

37 درصد از جمعیت استان سمنان را جوانان تشكیل می دهد./س

برچسب ها: اجلاس ، جوانان ، آبان ماه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.