رئیس سازمان صداوسیما در پاسخ به این سؤال که آیا در انتخابات ریاست جمهوری آینده هم مناظرات نامزدها در صدا و سیما برگزار می‌شود، گفت: فعلا در حال بررسی هستیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صداوسیما صبح امروز (یکشنبه) در سیزدهمین نشست سالانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا گزارشات و مستنداتی که در ماه‌های مانده به انتخابات ریاست جمهوری از اقدامات برخی دستگاه‌ها نشان داده می‌شود، شائبه‌هایی در ذهن مخاطبین ایجاد نمی‌کند، گفت: وظیفه رسانه ملی پوشش دادن خدمات نظام است که بخش عمده و گسترده این خدمات توسط دولت انجام می‌شود.

ضرغامی افزود: افراد زیادی به ما اشکال می‌گیرند که شما دستاوردهای دولت را به این صورت گسترده نشان می‌دهید، شائبه‌های دیگری از آن برداشت می‌شود و متاسفانه عده‌ای هم در این خصوص مصاحبه کردند که صداوسیما تبدیل به روابط عمومی دولت شده است.

وی ادامه داد: ما همانطور که به این نظرات بی‌توجهیم و اقدامات مهم دولت را به عنوان پیشرفت‌های نظام پوشش می‌دهیم، اگر دستگاه‌های دیگر خدماتی داشته باشند مورد پوشش رسانه ملی قرار می‌گیرد؛ شهرداری تهران هم در صورتی که اقدامات ارزشمند و قابل توجهی انجام دهد، در چارچوب سیاست کلی رسانه‌ ملی که پوشش دادن به خدمات و پیشرفت‌های نظام است، قرار می‌گیرد؛ البته ممکن است قضاوت‌هایی صورت گیرد اما دلیل بر آن نمی‌شود که ما دستاوردها را پوشش ندهیم.

ضرغامی در پایان و در پاسخ به این سؤال که آیا در انتخابات ریاست جمهوری آینده هم مناظرات نامزدها در صدا و سیما برگزار می‌شود، گفت: فعلا در حال بررسی هستیم.

انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار