استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد گفت: درد مردم کهگیلویه وبویر احمد را خوب می دانم و سرمایه گذاری موضوعی است که باید به خوبی و بیش از پیش به آن پرداخته شود چرا که راه حل اشتغال و تولید است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج حسین صابری در گفت و گوی  تلفنی با خبرنگار پایگاه خبری استانداری،افزود: کهگیلویه و بویراحمد استانی با منابع فرآوان در بخش‌های مختلف آب و خاک، استعداد کشاورزی، نفت و گاز، گردشگری وهمجواری با استان‌های توانمند و در کنار کشو‌رهای حوزه خلیج فارس دسترسی آسان به دریا دارد، موضوع سرمایه گذاری به عنوان ضعفی است که در این استان وجود دارد.
صابری با اشاره به اهمیت فرمان رهبری و دغدغه ایشان در تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی و اقتصاد مقاومتی  تصریح کرد: اگر من بخواهم نقطه ضعفی را در این مناطق بیان کنم به موضوع سرمایه‌گذاری و مشکلاتی که پیش رو آن است اشاره خواهم کرد.
 وی از ضعف سرمایه‌گذاری در این استان خبر داد و هر گونه فعالیت و کار را بدون وجود سرمایه‌گذارو بخش خصوصی عقیم دانست.
 صابری همکاری بین بخشی دستگاه‌های اجرایی در جهت سهولت سرمایه‌گذاری را یکی دیگر از راهکارهای جذب و جلب توجه سرمایه‌گذاران دانست و گفت: همه از جمله بانک‌ها و مؤسسات اعتباری باید واقع‌بینانه در خدمت رشد سرمایه‌گذاری در استان باشند. /س
 
برچسب ها: یاسوج ، سرمایه ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.