تعمیر، بهسازی و مرمت سینماهای شهر کرمان پیشرفت چشمگیری داشته است و مطمئنیم تا 22 شهریور ماه قابل بهره برداری هستند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم مقاومت؛ احمد سعیدی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در جلسه ستاد اجرایی دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، از آماده شدن شرایط سالن های سینماهای شهر کرمان برای برپایی هر چه بهتر این جشنواره خبر داد.

وی گفت: کار  مرمت و بازسازی دو سینما "مهتاب" و" آسیا "در کرمان از اوایل مرداد  ماه آغاز شده و تاکنون پیشرفت فیزیکی خوبی داشته است و اعتباری بیش از 350 میلیون تومان برای این امر اختصاص یافته است.

سعیدی ادامه داد: سینما "شهر تماشا"ی کرمان نیز که پیش از این بازسازی شده بود با سیستم صوت دالبی تجهیز خواهد شد، که برای این کار نیز اعتبار بیش از یک میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این اقدامات از سوی موسسه سینما شهر و با همکاری استانداری و اداره کل ارشاد استان در حال انجام است.

وی تصریح  کرد:فراهم آوردن شرایط مناسب  و مطلوب برای سالن های سینما  یکی از اقدامات جلب و جذب  مخاطب است که فعالیت های موسسه  سینما شهر طی سنوات اخیر کمک  شایانی در این زمینه کرده است.موسسه  سینما شهر، از نهادهای زیر مجموعه سازمان امور سینمایی است که بازسازی  و بهسازی و احداث سالن های سینمایی  را عهده دار است.

شایان ذکر  است دوازدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت (انقلاب و دفاع مقدس) مهر ماه امسال همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس به میزبانی استان کرمان با رویکرد «مقاومت، بصیرت و شکوفایی» به منظور «تبیین فرهنگ مقاومت و پاسداشت حماسه های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع‌مقدس» در قالب بخش‌های مختلف سینمایی، کوتاه، مستند، ویدیویی، فیلمنامه‌نویسی و چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران و نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های جانبی برگزار می‌شود./ي2
برچسب ها: سینما ، کرمان ، بازسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار