استاندار استان مركزی گفت: انقلاب اسلامی جهش بزرگی در زمینه ارتقای علمی و كسب دانش های نوین ایجاد كرده كه موجب تعجب جهانیان شده است.

  به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران  اراک ، شعبانی فرد افزود: هیچ مكتبی به اندازه اسلام به دنبال علم آموزی نیست و موفقیت های داشنمندان جوان ایرانی در عرصه های علمی روز به روز گسترده تر می شود.

وی گفت : ایران اسلامی با توكل به خدا و با توجه به تاكیدات امام راحل و رهبر معظم انقلاب، در جایگاه و رتبه علمی خوبی قرار دارد و این جایگاه باید با تلاش دانش آموزان، دانشجویان و دانشمندان ارتقا یابد.

استاندار استان مركزی افزود : دشمنان تحمل دیدن موفقیت های پی در پی ایران اسلامی را ندارند و به همین دلیل همه تلاش خود را به كار گرفته اند تا جوانان و نوجوانان كشور از مسیر علمی منحرف شوند.

شعبانی فرد گفت : روحیه جهادگرانه رمز موفقیت در عرصه های مختلف است بنابراین دانشجویان و اساتید باید در ارتقای شاخص های تربیتی، آموزشی و پژوهشی بیشتر بكوشند.

وی افزود : تحقق اهداف سند چشم انداز نظام و تبدیل كشور به قدرت برتر خاورمیانه در گروی حركتهای علمی و پژوهشی وسیع است كه دانشگاهیان و فرهنگیان باید خود را در این مسیر سهیم كنند.

استاندار استان مركزی گفت : این استان در سال گذشته با شركت 55 طرح عنوان سوم جشنواره ملی علم تا عمل را كسب كرد./س

برچسب ها: پیشرفت ، ارتقا ، کسب دانش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.