يك روزنامه نگار آمريكايي اعتراف كرد كه 12 هزار دلار پول گرفته بود تا از گروهك منافقين، حمايت كند.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "پرس تي وي"؛ يك روزنامه نگار آمريكايي، مي گويد؛ براي سخنراني كه عليه اقدام وزارت خارجه آمريكا در قرار دادن نام منافقين در فهرست گروه هاي تروريستي انجام داده، هزاران دلار دريافت كرده است.

"كارل برنستين"، سردبير نشريه "وانتيني ميز" و از نويسندگان مجله "نيوز ويك"، در ماه فوريه سال 2011 در ازاي دريافت 12 هزار دلار در منهتن به نفع منافقين سخنراني كرد.

در طول اين سخنراني، برنستين وزارت خارجه‌ آمريكا را به چالش كشيد و از آن خواست هر مدركي كه عليه اين سازمان (گروهك) دارد، منتشر كرده و در دادگاه جلسه استماع برگزار كند.

در آن سخنراني، علاوه بر برنستين، رودي گالياني شهردار نيويورك، پاتريك كندي نماينده سابق كنگره، مايكل موكاسي دادستان كل سابق و دنيس هاسترت رئيس سابق كنگره نيز در حمايت از مجاهدين خلق صحبت كردند.

برنستين در گفتگو با روزنامه "پرو پابليكا" اذعان كرد كه سخنراني طرفداري از "منافقين" آشكارا بخشي از يك "كمپين لابي گري" است.

در چند سال گذشته، گروهك منافقين و طرفداران آنها منابع مالي هنگفتي را سرمايه گذاري كرده اند تا سخنرانان برجسته و صاحب نام را به همايش هاي آمريكايي و اروپايي بياورند تا از اين گروهك تروريستي حمايت كنند.

اين گروهك تروريستي، اقدامات تروريستي متعددي را عليه مقامات و غير نظاميان ايراني مرتكب شده، در سركوب خونين شيعيان جنوب عراق در سال 1991 و قتل عام كردهاي عراقي در شمال اين كشور، دست داشته است.

اين گروهك تروريستي در سال 1986 از ايران فرار كرده و در عراق مستقر شد و تحت حمايت صدام قرار گرفت و در نزديكي مرز ايران، در اردوگاهي به نام اشرف اسكان يافت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار