با حرکت به سمت تخصصی کردن صنایع خرد ، تحریم ها را دور می زنیم.

 

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران  گرگان ؛ مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان گلستان با بیان این که مهم ترین حلقه مفقوده اقتصاد مقاومتی ، صنایع کوچک است گفت : اقتصاد مقاومتی در برابر فشارهای بیرونی و درونی در مقطع کنونی کشور شکل گرفته است و برای انجام بهتر آن باید سیاست ها به گونه ای هدایت شود که بتوانیم مقاومت کنیم.

نیما بیرودیان تخصصی‎سازی را یکی از اهداف در حوزه صنایع برشمرد و افزود: در همین راستا در هفته دولت شاهد افتتاح سایت شیلات گمیشان بوده‎ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی با اشاره به مشکلات صنعتگران استان گلستان تصریح کرد: با بررسی‎های انجام شده بخش اعظم مشکلات صنعتگران بحث سرمایه در گردش است که برای صنایع مثال گردش خون در بدن است.

وی متذکر شد: همچنین 15 درصد فقدان بازار، شش درصد مواد اولیه و هفت درصد اختلاف با شرکا از دیگر مشکلاتی است که در حوزه صنعتی گلستان وجود دارد که در صدد رفع این موانع هستیم.

بیرودیان با تاکید بر اینکه زیرساخت‎های صنعتی خوبی در گلستان فراهم شده است ابراز داشت: این استان در حال حاضر 22 شهرک صنعتی با فضای یک هزار و 500 هکتار را در اختیار دارد و 90 درصد زیرساخت‎ها برای واحدهای بهره‎برداری مهیا شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‎های صنعتی گلستان تصریح کرد: در سال جاری تلاش این شرکت در حوزه آموزش، مشاوره و تکمیل زیرساخت‎ها بوده است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.